hjælp!! min skærm går i sort når jeg spiller

hej min skærm går i sort når jeg spiller et spil som skal bruge meget af computerens kraf... please har virkelig brug for hjælp
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja det er jo let.. der er noget galt!!

Uden du gider skrive hvilke pc du har.. så gætter jeg på den bliver for varm.. enten i grafikkort eller cpu..
Er din pc ny/gammel/stationær/laptop ???

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Nu der forskel på, hvad folk mener når de siger går i sort. :-)

Er det kun skærmen, eller er det hele computeren der lukker ned. Er der kun skærmen, så tyder det på at grafikkortet har problemer med at komme af med varmen. Er det derimod hele computeren der lukker ned, så er det processor-køleren der ikke kan følge med.

Men i begge tilfælde, vil den normaltvis lukke computeren lige inden den når en vis temperatur for at undgå skade, på de forskellige komponenter. Men som grandoldman siger, så er det næsten ikke til at hjælpe dig, medmindre vi får lidt mere informationer.

En mulighed ville være at få fat i et gratis stresstest program, samt en temperatur overvåger. Først sætter du overvågeren til, og derefter stresser du computeren med test programmet. Så kan du se, om det er den ene eller anden køler der ikke kan følge med. Men det kan jeg evt. guide dig igennem, hvis det bliver nødvendigt.

Med venlig hilsen,

René Hvelplund

Jeg har det samme problem og har ikke fået det fixed.
Men kan det være noget med støvet at gøre, altså inde i computeren?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis