mobil SAMSUNG SGH-D600

Hej. Jeg har fået sådan en bæst af min søn og tak for det, men jeg kan ikke slå ordbogen/staveforslag fra, er der nogen der kan hjælpe? for det ordroderi gider jeg altså ikke. SAMSUNG SGH-D600, har altid haft Nokia og der kan man da slå fra.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal, når du står i tekstfeltet... når du har valgt at skrive en meddelelse , trykke på * tasten.
Så skifter du mellem T9, som ordbogen hedder, og ABC skrivning.

Jeg havde samme holdning til det med bogstavsroderiet.... men, men men... så lærte en kollega mig det fikse ved T9.... og nu skriver jeg SMS´er med 3 dobbelt hastighed... du skulle give det en chance.
Jeg kommer aldrig tilbage til ABC-skrivning.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Rigtigt at man kan vende sig til T9. Men så er Samsungen så genialt indrettet at man skal brug abc hver gang man er i telefonbog eller kalender. Der kan man, så vidt jeg har undersøgt det, ikke slå det til permanent :-(

Men nu købte jeg den også for at få en holdbar mobil. Og det skulle IKKE være Nokia, Det har jeg som firmamobil. Og det eneste andet de havde i butikken var altså Samsung!


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Jeg takker mange gange, det er da muligt at det skal have en chance, men her i eftermiddag skulle jeg skrive mit navn, og det kendte den jo ikke så det måtte opgives, men nu kan jeg selv bestemme så endnu en gang tak..
Nej, men dit navn, lærer du den så bare...én gang, så husker den det i fremtiden... genialt ikk´?

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Nu er det helt galt, konen siger at den kun ringer 2-3 gange før den går på telefonsvarer,
og man skal jo nærmest være hurtigere end John Wayne for at nå at trække den af lommen inden den går på svarer.
Kan det ændres eller svareren helt kobles fra?
mvh john
Annonce
Hø-hø... nu kunne man jo komme med en kommentar om, at så slipper du for at høre på konen... Men det vil jeg undlade

Du kan frakoble din tlf. - svarer.
Forskellige udbydere har div. metoder til at gøre dette.
Så du må ind på udbyderens hjemmeside for at se hvordan.
Med mindre du har en vejledning fra dengang I fik telefonen. Så står det i den.


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Det lykkedes at finde en dansk manual på en andel model, hvor opsætningen var det samme, så nu er det problem også løst.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis