overfører filer fra ødelagt bærbar

Skærmen på konens gamle bærbare er stået af, så hun har fået en ny. Så er det bare at hun har en million billeder og genveje på den gamle. Den kan sagtens starte og fungere vist nok fint nok. Man kan bare næsten ikke se hvad der er på skærmen.
Kan jeg forbinde den gamle og den nye med et kabel så jeg kan overføre direkte? eller kan jeg bruge vores trådløse netværk?

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det nemmeste er at pille harddisken ud og sætte den i en stationær computer hvis du har sådan en i huset.
vi har ingen stationær længere, så det duer ikke.

Brug en USB pen til flytte billederne med, de er blevet billige.
Hilsen JOY

<p>&#160;</p> <p><strong><em>&#160;&#160;&#160; KH</em></strong></p>
mit problem er at skærmen er røget, så jeg kan kun se skygger. Så jeg kan ikke bruge en usb pen for jeg kan ikke se hvad jeg laver på skærmen. Derfor jeg vil vide om jeg kan åbne min HD med en den anden bærbare.

hvis det er en windows maskine, xp eller nyere kan der bruges remote desktop(fjernskrivebord) hvis det er sat til.
Dette kan i gøre over trådløs eller kabel.
alternativt er at i forbinder til det administrative share. eks \\pcnavn\c$ så kommer i ind på dens c-drev(i bliver spurgt om brugernavn og password)
Annonce
Vi har ikke lavet noget password på den selv. Er det noget den er født med, for så kan det godt blive et problem....

har i ikke selv oprettet brugeren? hvis i ved hvad brugeren hedder, kan det være passwordet er blankt.

ellers hvis i har en alm pc-skærm er der den mulighed at sætte den til. der er som regel et vga stik på en bærbar. og så er det bare at skifte over til denne. (som regel tasten fn + Fx)

Kan du ikke låne en skærm og koble til den?

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis