Danmarkskort med markering til hjemmesiden

Hejsa

Jeg skal bruge et danmarkskort, hvor jeg på en eller anden måde kan gå ind og lave en prik på, for at vise mine kunder hvor jeg har solgt mine vildtkamera i Danmark.

Jeg havde forstillet mig et ganske alm danmarkskort, hvor jeg så kunne redigerer det et eller andet sted, og på den måde afsætte en prik hver gang jeg sælger et vildtkamera, det skal være såre simpel, ikke noget med breddegrader osv, blot et kort hvor jeg kan gøre dette, jeg er overhoved ikke it nørd, og kan kun det mest simple, er der nogen der kan hjælpe.

På Forhånd tak

Torben


 

jagtoasen søger hjælp

 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En meget simpel løsning er vel bare at tage et billede af Danmark og så redigere det i et tegneprogram. Paint det følger med windows kan gøre det. Så er det vel bare at male en plet der hvor du vil have den og gemme igen.
Her er et ret detaljeret kort:
http://www.kms.dk/NR/rdonlyres/BA58C52A-9718-434C-B9FA-378373A886DC/0/danmark1850000.jpg

SonofonoS
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Og jeg tror at Torben i de 2 1/2 år der er gået siden han skrev indlæget har fondet en løsning.
René
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også