Udlært! Metalsnedker 443 6400 06-02-2010 19:08 Hej alle.Idag synes jeg det er en stor dag, eftersom jeg er blevet nyklækket kleinsmed med 12 på papiret Intet er dog gratis, for jeg lovet at give bajere til alle dem jeg kender, hvis det gik godt til Svendeprøven Hilsen metalsnedker / Brian 9 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Næstformanden 1738 7323 06-02-2010 20:11 Ja Brian, det er jo rigtigt at du har lovet en omgang. Og selvom vi ikke helt er venner og kender hinanden, skal du da være velkommen til at byde på en omgang i Lav-Det-Selvs slyngelstue ;-) Mange gange tillykke med det fine resultat. Håber at du har fundet noget at give dig til efter læretidens udløb. Næstformanden Er ikke så aktiv i forummet for tiden...Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
maskinsnedker 3075 Halvrimmen 9460 Brovst 06-02-2010 22:11 MetalsnedkerTillykke med svendeprøven og det fine resultat det synes jeg er flot.Har med iver læst rigtig mange tråde her på lav cnc. forstår ikke ret meget af det i skriver til hinanden, men synes stadig at det er meget spændende læsning og utrolig flotte ting i kan lave med jeres hjemmelavede maskiner.Og bruger garanteret mange timer netop her på disse sider.M.vh. maskinsnedker. Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?Med venlig hilsen maskinsnedker. (emeritus)Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Høvlebænk 1062 5960 06-02-2010 22:58 tillyke med svendebrevetjeg må til at se nogle af de cnc tråde som i more jer med det kunne være jeg kunne lære nogetdet lyder i hvertfald cool det med at i laver dem selv gu´ve´om jeg kunne så det kan bruges på træarbejdeDennis You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.
FWM 2694 7323 07-02-2010 02:10 Skål og tillykkeHvad er fremtidsudsikten? Mvh. Flemming Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor Annonce
Metalsnedker Trådstarter 443 6400 08-02-2010 19:36 Tak for de pæne ord alle sammen. Til sommer læser jeg videre til konstruktør. Min chef vil gerne ha' at jeg bliver i firmaet indtil da og yderligere foreslog han mig at jeg bruger firmaet som praktikplads for den nye uddannelse, så det kunne jo ikke være bedre
Håndværkeren 20251 09-02-2010 18:07 Det var da alletiders Brian, så er det slut med at være stikirend dreng for svendene.Et stort tillykke her fra Sydals.V.h. Håndværkeren
Koluda 9356 4490 09-02-2010 22:44 Stort tillykke med titlen, og selvfølgelig med den flotte slut karakter...