De perfekte mål til en dobbelt garage...

Nogen der selv har tegnet eller bygge en dobbelt garage hvor målene bare passede perfekt ?

Eller nogen der måske fik bygget en der var lidt for smal, lang, lille eller for stor ?

Skal have tegnet en dobbelt garage til os selv, og er lidt i tvivl om hvilken mål forhold der er de mest optimale.

Nogen med gode bud på dette ?
21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
parker bilen/bilerne ved siden af hinanden,, åbn BEGGE døre i hver bil,, og mål så bredden,, læg så 30-40 cm til,, så har du bredden på din carport,, længde og højde gir`sig selv,,ja ja,, det er jo "komfort,, det med bredden,,men røvirriterende at der ikke er plads til at åbne døre,,

hilsen frank

"" hvorfor gå på arbejde, når man kan gå på jagt""

Der skal vel en super flot listetækning på sådan en carport

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

Det kan da ikke helt udlukkes...

Har faktisk lige fået et lavet udkast til 6 rækkehuse jeg vil ansøge om at bygge på en grund jeg har i Østre stillinge ved slagelse, det er med afvalmede tage og trekantede udspring i taget over ingangparti osv.., ville se rigtigt godt ud i liste dækning, også er det jo mindre praktisk at udføre som tegltag både pga. valmene med også pga. alle de skotrender pga. de trekantede fremspring, men super nemt at udføre med tagpap, også kunne det laves rigtigt flot i pap...
Skrevet af nallerplys på 06 feb 2010 08:36
Billederne er altså ikke helt målfaste  men du kan da prøve dig lidt frem 

http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=18284

Det var da inspiration så det vil noget...

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Det kommer vel også lidt an på hvor store biler der skal stå i den, og om begge biler skal bruges dagligt.. eller om den ene fx er en veteran som man kun sjældent skal til :-)
mine planer lige nu er 7x11 meter, men kommunen skal jo lige give lov..
Det er faktisk kun en enkelt bil der skal stå i den, men vil gerne have mulighed for nummer 2 bil eller hvad man nu kunne finde på at kører derind også.

Have først overvejet 6 x 8 meter bare for at holde den under 50m2, men det bliver for småt tror jeg.

6 meter dyb ville ihvertfald ikke helt være nok til mig, mine biler er lidt over 5 meter lange, og så ville der godt nok ikke blive meget at gi af når man parkerer

Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også