Pakke til England

Jeg skal have en pakke på 15-20 kg til England.

Er der nogen, der har et bud på, hvordan man slipper afsted med det, uden at blive ruineret?
Post Danmark plejer at mene, at en sådan transport, skal sikre dem deres betydelige årsoverskud.

Med venlig hilsen
ktm

Jeg skal have en pakke på 15-20 kg til England.... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen det kan da godt være, at jeg må støtte Post Danmark

Men det er rigtigt, at det snart kunne betale sig at tage en flybillet og rejse til England med pakken som bagage. Det forekommer at være en kende tåbeligt.

Det der plager mig i særlig grad, er at jeg uden problemer kunne have fået sendt en tilsvarende pakke fra England og her til for ca. 120 kr. leveret her på adr. Det oplever jeg ofte, når jeg får sendt reservedele til mine gamle Land Rovere. Faktisk er det ved at være billigere end at få sendt en tilsvarende pakke indenrigs i DK med Post Dk.

Det undrer mig også meget, at det skal være så dyrt og ofte kundefjendsk at sende varer over grænserne, når vi lever i en tid med stigende international internethandel. Men nogle firmaer lykkes altså at få forhandlet sig frem til fornuftige ordninger med nogle transportfirmaer, som i mit eksempel fra UK.

Med venlig hilsen
ktm

Jeg bruger BRING. dem er jeg glade ved. ved dog ikke om de gør det for private. Men prisen er langt lavere end f.eks. DHL.

Jacob
Ellers må du jo sige til hvis du lige skal bruge et CVR nummer..
Ja, man skal bruge CVR nummer for at foretage forsendleser med diverse fragtfirmaer.
Men det endte så op i at jeg kørt på det lokale posthus og sendte den. Den vejede 14.9 kg. og kostede ca. 570 kr. Så orkede jeg ikke at køre 100 km for at spare måske en smule.
Jeg takker for Jeres medleven i mine overvejelser. Jeg har da opdaget at der er flere af den slags firmaer, end jeg var klar over.

Med venlig hilsen
ktm

Helt okay, men tilbuddet står ved magt hvis du senere skal have sendt noget der kræver en CVR nummer...
Annonce
Prøvede lige for sjov at tjekke fly hos norwegian:

København - London-Gatwick
Tirsdag 9. mar 2010 07:20 - Terminal: 2
Flyvning DY3510 - Lavpris

1 Voksen 199 kr

Retur

London-Gatwick - København
Tirsdag 9. mar 2010 19:35 - Terminal: S
Flyvning DY3515 - Lavpris

1 Voksen 263 kr

Samlet pris
(alt inklusive) 462 kr

Det er lidt tankevækkende.....

cvi
så er det afsted på indkøbstur
sammen medpakken under armen
og så sende den lokalt eller at modtager
selv møder op til en kop kaffe

det kan ikke gøres biliger når man tænker
på priserne i london så er det ligefør at der
er råd til en romantisk weekend for to

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Ja men er det ikke fjollet?
Men i de flypriser skal man så betale ekstra for at gå på toilettet og hvis man vil have et sæde osv osv.
Turen er vel ikke længere, end at man kan stå op, som det har været under overvejelse!!
Har nu set på track&trace at den er kommet frem.

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis