Motor til fiat punto 60s

Motoren i konens punto er stået af. Og jeg skal finde en ny.
Findes der alternativer til den "originale" motor ? 
Er der noget man skal være særlig opmærksom på ?
Kan man montere servo på en motor uden ?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er den gamle motor udstyret med servo????

www.husegracaninauto.com

du ku jo begynde med at lede hos en hugger. Alternative motorer er ikke nødvendigt, de ligger i bjerge

 

Hej
jeg har da lige sådan en motor liggene
Når og hvis du køber en brugt motor, så sørg for at få kvittering for beløbet og få returret, hvis lortet ikke virker! Det hænder at nogle sælgere har glemt, at den gamle "fedtklump" alligevel ikke virkede alt for glimrende.

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce



Ok K.jeps.
Detaljer detaljer så vi kan se om det er noget vi kan finde ud af
Jeg har lige købt en punto 60s fra 94 fordi jeg skulle bruge gearkassen og lidt andet.Jeg kørte den hjem med prøve plader og motor og gearkasse virker perfekt, specielt motoren går godt og jeg tænkte da også på at beholde den, men jeg kan ikke beholde alt for det er mit hus og grund for lille til.Den har kørt 223000 km,Pris ja det kommerr an på hvad der skal følge med af starter og generator og monopoint.Jeg er uddannet fiat mek. og kender de motorer godt, de er ikke så gode i toppakningen, men den er ikke gået. jeg har både en tandrem og toppakning liggene og jeg kunne godt evt. skifte de 2 ting inden handel, det er noget nemmere nu hvor den er ude af bil end når motoren ligger i bilen.
Så du kan ringe hvis vi skal finde ud af noget.
tlf.40326264.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis