værktøj til at tjekke et rør for huller.

hej folkens

jeg søgte på google efter bil forum/debat og fandt hertil. håber i kan hjælpe mig med mit spørgsmål, da jeg har søgt hjælp flere steder uden svar.

jeg har hørt der skulle være en elektronisk maskine, der kunne tjekke gasrør og bare generelt rør for huller, også fortæller den dig hvor det skulle være problemer..  jeg er ikke sikker på hvad den hedder eller hvor den kan købes.. kan i hjælpe mig?

På forhånd mange tak.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
01peter

Velkommen til LDS.

Har du prøvet at Google gasdetektor, har lige prøvet der kom nogle muligheder, er det noget sådan du søger?

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Hej maskinsnedker
jeg takker for det pæne velkomst.

nej jeg tror desværre ikke det er sådan en jeg søger.  da der på google står at den fortæller dig hvilke gas der er/måle gas, men ikke noget med at finde til forskellige huller.

jeg ved som sagt ikke om der findes sådan en maskine, som jeg søger.  men lad os håbe.

Mvh

edit: tror faktisk det er sådan en:
http://www.gastech.dk/hovedmenu/maaleteknik/maaleudstyr/gasdetektering/ecomgsk2/?niv=pr

der står at den kan fortælle hvor der er utætheder. jeg vil prøve at søge efter den produkt navn også vil jeg vende tilbage, når jeg har fundet ud af noget..

mange tak for hjælpen, maskinsnedker..
er det rør der er tomme eller med tryk på
så er det nok "lækagesøger " du skal søge efter
Hej igen

jeg spurgte min kammerat som søger den gas detektor. han snakkede om at det var til bil klima anlæg. at der var rør der skulle tjekkes for huller osv.. tror i den jeg linkede til kan bruges? eller har i evt nogle link til mig?

med venlige hilsen
peter
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis