IE skifter sprog ved opdatering fra 6.0 til 7 eller 8

Hej

Yder lidt support på en stationær Dell pc med original XP, var udstyret med Explorer 6.0 fra køb, alt på dansk.

MEN, MEN når IE opdateres via Windows Update til 7.0 eller 8.0 så skifter alle menuer, advarsler og lign i IE til engelsk (det er altså en engelsksproget IE der installeres)

Hvis jeg vælger at afinstallere IE og så selv hente en dansk version på MS, så kommer der en fejlmeddelelse om at det er forkert sprogversion, når den skal installeres.

Har en idé om at der fra Dell er installeret engelsk XP og IE fra start, og der så er hældt en dansk sprogpakke på inden salg, - og det laver rod ved opdatering af IE, men der er godt nok ingen problemer i forbindelse med de øvrige automatiske opdateringer af XP.

Hjælp, - hvordan får jeg den til at "æde" en dansksproget IE ???

Er der et sted i registreringsdatabasen, hvor der skal ændres noget, og hvordan ?

Brugeren af PC-en er 81 år og en ret habil pc-bruger, men desværre ikke så vild med engelsk, - så hjælp til løsning vil være meget velkomment.

Mvh
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Been there - done that. Samme problem da jeg opdaterede min arbejdspc. Hent denne sprogpakke og dit problem er løst.

Mvh.
Kim

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis