lunken radiator i 1 rum ?

Hej LDS´ere Jeg er flyttet i gammelt hus her i december, huset er opvarmet via oliefyr og Pillefyr, mit problem er radiator i soveværelse kun bliver lunken, imens de andre rum er ok. anlægget: i hus er oliefyr på lukket system med ekspansionsbeholder, herpå er tilkoblet en varmeveksler som varmes af pillefyret, dvs. pillefyr kører i åben akspansion og varmer vandet via veksler, går pillefyret ud, starter oliefyret. Hus: 110 L combi vandvarmer, gulvvarme i forgang, baggang, badeværelse, andre rum radiatorer, hus i 2 etager, 1.sal fungerer ok, og den lunkne radiator er i stueetagen. Begge fyr kører tilsyneladende fint, pillefyret kører primært og holder det lukkede anlæg i huset på omkring 60 grader varmt. På ekspansionsbeholderen er der 2 bar tryk, da jeg flyttede ind var der ikke tryk på, jeg har pumpet luften i. Jeg har udluftet samtlige radiatorer, både med tændt og slukket C pumpe, tilsyneladende er der ikke mere luft i systemet. C pumpen kører på trin 2 ? Jeg kan ikke vride hovedet mere på hvad der skulle være galt ?? nogen gode idéer ?? Tak på forhånd

facaderenser 

mvh
Niels

Hej LDS´ere Jeg er flyttet i gammelt hus her i... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ja det kan du have ret i
nu sidder jeg i et rum med 2 radiatorer, de er 100% ens, ventiler, tilslutninger incl vinkel og føler, udluftningsskrue er 100% ens
de hænger ens og er tilsluttet på samme hul

alligevel er tallet på den ene 18 og på den anden 22 ??

facaderenser 

mvh
Niels

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis