suzuki street magic

Hej jeg kunne godt tænke mig en suzuki street magic og ville gerne prøve at have den fra ny så hvis der er nogen der ved hvor man kan købe dem fra helt ny så vil jeg meget gerne vide det.
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

det kan være en nål i høsttak. at finde dem de er rigtig fede de små scooter.
som den ligner en lille street bike.

men prøv at google dem som håndværkeren siger.
så kan der være bid på krogen hvis man er heldig.
som stadtig er fabriks indpakket.!!!. :-)

Hey jeg kunne ikke finde noget på google. men skriv endelig hvis i kender eller finder en hjemmeside.
Jeg ville personligt ikke have en street. de er fede at se på ja, men jeg synes kvaliteten er under al kritik. Jeg ville foreslå en derby senda, eller lignende. De ligger i samme prisleje, og giver dig en meget større køreglæde.


 

Skrevet af memorex på 31 jan 2010 16:41
Hey jeg kunne ikke finde noget på google. men skriv endelig hvis i kender eller finder en hjemmeside.
Så må du være ualmindeligt fummelfingret, jeg har lige prøver at skrive navnet på det du søger, og fik over 100 link.

Annonce
-men fandt håndværkeren en forhandler der solgte dem fra ny? Jeg gjorde ikke lige umiddelbart? Sandt er det at de bliver omtalt mange steder, og også solgt brugt, men nye tror jeg ikke man sådan lige kan finde.


 

Bliver de overhovedet fremstillet mere ? Det er muligt at der stadig kan købes reservedele, det kan der som regel en 10-15 år efter modellen er udgået af produktion.

V.h.  Håndværkeren
Jeg er faktisk ikke klar over om de produceres mere. Reservedele kan man til gengæld få i stakkevis.


 

okay tak men er der så nogen der ved hvor man kan få et sprit nyt stel til sådan en maskine henne?
Skrevet af memorex på 05 feb 2010 21:57
okay tak men er der så nogen der ved hvor man kan få et sprit nyt stel til sådan en maskine henne?
Se det er en af de ting du bare ikke kan købe, der er ingen motorcykkel fabrikker der sælger stel, alt andet kan du få som reservedele bare ikke lige et stel.

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis