God leverandører af vinduer?

Hej,

Vi er lige ved at lade startskudet gå til en omgribende renovering. Vi har et fornuftigt tilbud på vinduer fra Outline, men vi ved, at de er i den dyre enden - også sammenlignet med andre kvalitetsprodukter... Derfor har vi aftalt med vores tømmer at vi sammen undersøger, om der kan findes andre lige så gode produkter til en bedre pris...

Nogen der har et bud på gode alternativer?

På forhånd tak!

/Henrik
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har lige fået vinduer fra outline, og det er kvalitet
Men også 3x så dyre, som dem fra bedst og billigst

De næste vinduer jeg skal have skal også være outline

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg kan klart anbefale dig vinduer fra KPK, det er samme høje kvalitet som du får hos Outline, bare ca. 20 % billigere...

Omg, hvis outline er 20% dyre end andre kvalitets produkter så må
de Storke vinduer vi har fået monteret være ultra dyre, da de er dyre en outline. De er også fra samme pruducent som outline har jeg ladet mig fortælle.

Er vi blevet taget ved næsen?

Er i øvrigt godt tilfreds ind til nu med Storke.

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

Outline ejes af storke og er mere eller mindre sammen produkt.

KPK vinduer er produceret af fingerskaret træ leveret af Storke vinduer, og med storke profiler.

Storke er i mine øjne en af de bedste leverandører af vinduer herhjemme, men kvaliteten hos Outline og KPK er altså den samme, så hvorfor betale det mere.

Alle 3 er bla. en del af inwido gruppen, og du kan derfor forvente samme kvalitet fra alle tre producenter...

Taget ved næsen ville jeg ikke sige, det er jo stadig 3 forskellige mærker, og derfor også 3 forskellige priser.

De fleste ville sikkert heller ikke mene de er taget ved næsen hvis de køber en WW, selvom de kunne have fået samme bil for mindre penge ved at der stod SEAT eller Skoda på fronten.

Men jeg er da ikke i tvivl, herhjemme bliver der kun monteret partier fra KPK vinduer og døre, jeg vil da ikke betale mere for samme produkt...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis