Tråden er låst

Sælges: Stænktætte FIBOS EL/elektronik indbygningskasse!

1. stk. FIBOX komplet m. låg. mål: 280x280x130mm. pris: 250,00kr.

3. stk. FIBOX komplet m. låg. mål: 380x280x130mm. pris: 350,00kr. pr. stk!

Kan leveres og monteres efter aftale!

   

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du ikke så dum som du ser ud til ! Nej det er meget værre
Kan du ikke reklamere på den ene måde så prøver du ad bagvejen. Tænk at der er menesker der bare ikke vil forstå et enkelt reglement.
Hmmm... SÅ fandt jeg "ordensreglerne" men fandt nu ikke noget alarmerende måske lige bortsetfra du selv skulle overholde paragraf #1 :-)
Det er sjælden jeg overholder §1 når det gælder snyltere,  og uanset om du "bare" er en lille bitte elektrikker der sælger ud af dit overskud (hvem har ikke det som selvstændig ) så må du ikke reklamere her på LDS.
Jeg er helt uforstående over for dit angreb????? Jeg er arbejdsløs på 7 måned og er el nørd OG elektronik nørd så derfor har jeg måske nogle ting som er lidt mere avanceret end noget af alt det andet bras som man kan se bliver udbudt herinde!!!! og iøvrigt hvad har du af position her på sitet som gør dig til dommer over andre???????
Annonce
Jeg vil IKKE blande mig i den affære.
Er der nogen der ved hvorfor den samme overskrift findes 3 forskellige steder i rubriken NYT I FORUM ???......Sådan har det været i flere dage med mange forskellige overskrifter.
Synes det må være nok med EEN oplysning


Mvh
Anker

 Med venlig hilsen

 Anker

 

Det er måske fordi vi glemmer at klikke på ...Tilføj svar... Mvh Anker

 Med venlig hilsen

 Anker

 

Jeg er ikke noget særligt, ud over at jeg ikke bryder mig om snylteri på Admins og ejers bekostning.
Det der pirre mig ved dine indlæg er at du skriver:  Kan leveres og monteret efter aftale. Det havde du jo nok ikke tænkt dig at gøre gratis ????
Måske skulle vi lade Admin og ejer om at dømme mig hvis jeg gør noget forkert????

OG derudover jeg er godt nok gal over at du: 1. ødelægger min salgstråd med det her fis og 2. kalde mig en "snylter" er godt nok noget af det værste jeg i mine mange år på håndværker fronten har måtte høre og tilslut, 3. i respekt for dette forum, hvad du så højt og larmende tordner for, en´ anden gang, når jeg åbentbart pisser dig af- skriver til mig personligt, det ville være dig mere klædeligt og voksent!!!!!!!!

Og hermed håber jeg at Vi kan stoppe det her og fortsætte med det vigtigste i det her forum: Sælge, købe og bytte!!!

God weekend :-)
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis