Tråden er låst

Sælges: Stænktætte FIBOS EL/elektronik indbygningskasse!

1. stk. FIBOX komplet m. låg. mål: 280x280x130mm. pris: 250,00kr.

3. stk. FIBOX komplet m. låg. mål: 380x280x130mm. pris: 350,00kr. pr. stk!

Kan leveres og monteres efter aftale!

   

1. stk. FIBOX komplet m. låg. mål: 280x280x130mm.... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af mr_charington på 30 jan 2010 13:57
Måske skulle vi lade Admin og ejer om at dømme mig hvis jeg gør noget forkert????

OG derudover jeg er godt nok gal over at du: 1. ødelægger min salgstråd med det her fis og 2. kalde mig en "snylter" er godt nok noget af det værste jeg i mine mange år på håndværker fronten har måtte høre og tilslut, 3. i respekt for dette forum, hvad du så højt og larmende tordner for, en´ anden gang, når jeg åbentbart pisser dig af- skriver til mig personligt, det ville være dig mere klædeligt og voksent!!!!!!!!

Og hermed håber jeg at Vi kan stoppe det her og fortsætte med det vigtigste i det her forum: Sælge, købe og bytte!!!

God weekend :-)

Det forstår denne "håndværkeren " desværre ikke ,hvad af anoncer jeg ikke har fået ødelagt af denne person der åbenbart ikke har andet og lave end og genere folk her på siden er ikke småting .

anmeld ham ,tryk på alert ,meld ham til admin ,han leger politi her på siden som om det er ham der driver siden her ,men det et det altså ikke

Så "håndværker" drop dit wanabe admin status du er kun alm bruger her på siden og du bliver aldrig mere .
Hvor Begavet ! Fandt du lige en tråd du kunne bruge til dine udgydelser Jett D., så er din Søndag da reddet hva ?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis