elu sav

side borde til elu vendbar kap og geringsav søges fab år 1995 klinge 250 mm
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det var godt nok en lidt ældre sag
men det var et godt mærke der lå i området med Festool dengang prismæssigt
og jeg mener de blev overtaget af Dewalt så der kan du jo prøve

men sideborde laver man da selv
men hvordan bruger du maskinen hjemme eller on the road

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

hej Tutsi

de sideborde skal det være til når du bruger den som kapsav eller når du bruger den som rundsav

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

hej dennis,maskinen er en jeg har arvet,den står som ny,og en tømrer har fortalt mig at der kan monteres sideborde,til brug ved både rund og kapsav vh tutsi
Hej tutsi
tillykke med saven Freebee er noget af det bedste næst efter lds værktøj (giver en speciel fornemmelse når man bruder det)
men hvad skal du bruge den til ?
og hardu nogen mulighed for at smække et billede op på siden
så jeg kan se den fra flere vinkler så jeg kan gå i tænkebox
når du skal igang med at bruge den så skal du lige sørge for at den er
lined op så den skære lige og på de rigtig vinkler som du tror du har sat den på
alså sørge for at den er tuned rigtig så får du mindst problemer da små fejl i skæring
har det med at vokse senere i projecterne som vigår og laver

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.


hej tutsi
her er en løsning du kan bruge ved at du sætter et ekstra sidebord bag på
og tilpasser sideborenes højde så de flugter med din maskine
og selvfølgelig skal du så lige afmontere dine stålben på ELUen

håber du kan bruge ideen ellers må du sige til
glæder mig til at se din løsning

Dennis


You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Annonce
Det må være dette du søger, det passer til dewalt 742/743, kan dog ikke lige se om de 2 stænger følger med som skal holde det.
http://www.carl-ras.dk/e-shop/el-vaerktoejogtilbehoer/tilbehoertmaskiner/skaerendevaerktoej/tilbehoertafkortersave/arbejdsborde/tilsatsbordtdw743de3472dw/

Prøv evt. på Ebay.de eller ebay.co.uk

"Man er klog, når man ved, hvad det er man ikke ved noget om" :-)
http://www.toolstop.co.uk/dewalt-de3472-right-side-extension-table-for-dw742/dw743-p7066

+ lidt til fragt https://www.toolstop.co.uk/images/stories//carriage%20rates%20040609.pdf

I Toolstop har de faktisk rigtig mange fine sager :-)

"Man er klog, når man ved, hvad det er man ikke ved noget om" :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis