værksted i lade

Hej Jeg har søgt efter oplysninger om at lave værksted i en lade. Men har ikke kunnet finde noget. Jeg har mulighed for at lave et værksted i en lade. Skal man lave fundament? Og hvordan? Et bud et punktfundament som til et almindeligt skur Varmen er der sådan set styr på. En ting mindre at rode med=) Det er mere starten på værkstedet jeg bøvler lidt med. Håber i kan hjælpe. Det er altid godt med andres input. Altid noget man ikke har tænkt på. Mvh Koldborg

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

Hej Jeg har søgt efter oplysninger om at lave... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej FWM

ja nu ville jeg selv kun bruge en bænksliber hvis det er på råt jern

aldrig motoriseret slibeværktøj på skærende værktøj da riskoen for at ødelægge hærdningen er for stor. jeg selv bruger japanske vandslibesten men hvis jeg endelig skulle have noget der er med motor skulle det være en Tormek (den store) da det er en med vandslibning og der er en masse tilbehør så man kan slibe
jeg havde nær sagt alting men det er tæt på

men hvis man vælger håndslibning er det lige meget om man
bruger de japanske til vand / arkansas/andre oliesten eller
sandpapir metoden for mig. jeg foretrækker dog vandslibesten
dog bruger jeg en speciel holder så jeg can slibe i den vinkel
jeg vil have mit skær skal have

Dennis


You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis