Valg af garageporte

Håber der er en i forummet der har forstand på garageporte der kan hjælpe mig.

Har valget imellem følgende garage ledhejseporte, 2590 x 2200mm:

Lindab Doorline LDI,  Marantec MA220 garageport åbner med 2 stk mini håndsender. 46mm isolering 9100kr eksklusiv moms

Hörman LPU40 profil M, silkgrain, Promatic type M portåbner 40mm isolering12342kr eksklusiv moms

Bygma "Albany" garageport type G-40, med garageportmaskeneri 9850kr eksklusiv moms

Hvilken en er "bedst" og "bedst til prisen" og hvilken en ville I vælge?

mvh johnia

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg valgte selv Albany porte til vores ejendom i slagelse, men det er godt nok industriporte frem for garage porte, valgte Albany fordi de faktisk lige prismæssigt tæt på de andre porte, men er kendt for at lavere nogen af de mest holdbare industri porte på markedet.

Jeg tror dog ikke der er så stor forskel på mere efterhånden, Hörman skulle dog også være i den gode ende.

Jeg ville personligt nok have valgte Albany mellem de alternativer du skriver der.
Har gennemgået alt det matriale om hver sin garageport, synes ikke man kan se ud for matrialet at der er synderligt forskel. Samme tykkelse stål og samme isoleringsevne, samme polyester maling tykkelse, udseende osv.
Jeg bor nær kysten, så jeg er også interesseret i at porten ikke må ruste i kanter og hjørner.
Men nu har jeg da fået et andet syn på Albany, da jeg troede det var et "billig" mærke. Man lære noget hver dag

mvh johnia

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
www.kajsvinduer.dk
han er billige og det er nogle gode porte
købte 2 industriporte af ham de hedder thermolien

Mvh

Martin

 Aut. Vvs-indstalltør

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også