Fliser i bruseniche, godkendt?

Vi har lige haft en murer til at lægge fliser på vores gulv og i brusenichen, på badeværelset. Vedhæftet er et par billeder. Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal kræve udbedring af det i kan se på billederne. Som i kan se er siderne i brusekabinen ikke påbegyndt med en hel flise. Istedet er første række af fliser delt med fliseskærer, hvilket har givet det mindre pæne resultat. Det samme er lavet på den anden side. Det vil vel have været smartere at kun dele de to inderste rækker (mod hjørnet) med fliseskærer, så man får de to grimme kanter mod hinanden og kan "fuge over dem"?
Vi har lige haft en murer til at lægge fliser på... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Enhver rigtig flisesmed har en ordentlig vådskærer i bilen - og de koster ikke alverden.
Nogle fliser egner sig bare ikke til at skæres med fliseskærer - og så må man gå den tunge gang til vådskæreren (og problemet er ikke prisen på vådskæreren, det er den ekstra tid, der går med den!).

Han har måske vendt dem forkert (svært at se), men jeg synes egentlig ikke selve skæret er så dårligt. Til gengæld undrer det mig, at han har trukket så meget af fugen op - synes den ligger meget dybt, og "fremhæver" således kanterne.


Mvh.

Jan R.
Nå nej - det synes JanR også :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis