polo 6n - 95'er - 1,4 60 hk

jeg har mig en gammel 6n'er hvor vindusviskerne ikke vil mere, eller de kan lidt.
de kan kører på højest hastighed men kun den.
jeg har skifter armen (den inde i bilen) og skifter visker mortoren (brugt)
jeg har også prøvet at låne en andens viskerrelæ (relæ nr. 18)
er der en der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre for at få det til at virke.

jeg har også et andet problem, her den anden dag ville den ikke gå i 5 gear, og det har aldrig været et problem før.
alle de andre gear går upåklageligt

//Kuchen

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Og du kan slet ikke høre at "hun" siger, lad mig komme til en faguddandet mekanikker, så kan vi to lege når det ikke er så slemt mere med mine mangler

V.h.  Håndværkeren
jeg har haft en ven til at kigge på det med viskerne, men han kan ikke finde fejlen.
og det med gearne må være noget med forbindelsen mellem gearkassen og stangen tror jeg, men vil bare lige hører om andre have haft samme problem

Hej.

Har I tjekket motoren der driver viskerne? Kunne godt være den der er ved at være træt..

Hvordan føles gearstangen ellers, kan du rykke den meget fra side til side når bilen står i gear? Ellers må du, som du selv nævner, lige en tur under bilen og se om stængerne der forbinder gearkasse og gearstang trænger til nye led..

Mvh. Simon

Selvgjort er velgjort! Eller... Det er i hvert fald billigere.

viskerene virker nu, det viste sig at være relæ nr. 19 der styrer hastigheden, og relæ 18 giver strøm til dem. så fik fat i et nyt 19'er relæ.
og jeg kan igen få den i gear, ved ikke om det var frossen eller hvad det var, nu går den fint i alle gear

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis