opvaskemaskine larmer

hey :-D h
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hov den fik vist ikke det hele med hehe.... min opvaskemaskine larmer sindsyg meget mens den vasker, men servicen bliver ent og fint, den larmer voldsomt er der nogen der ved hvad problemet kan være
det er en blomberg kan ikke se hvad model det er, den er af ældre model, tror den er fra 1996 eller noget, den har en play/pause knap og en knap til at skifte program og en sluk knap hehe... og det er en høj skærende lyd, men den vasker fint
Hvis lyden er der når den vasker, så er der formentlig lejerne i spulepumpen, det kan nok ikke lige svare sig at lave.. find dig en Bosch på tilbud.. så er du godt kørende..

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

yeb lyder som lejerne hvis der ikke ligesidder noget i klemme der hvor spule armene sidder

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

der står hvilken model det er på lågen, enten på siden eller på toppen.
nej det kan ikke svarer sig at lave noget som helst på sådan en gammel sag, og nu hvor det er en blomberg, så sker det nok snart noget nyt
nej det ser jo ud til den har gjordt det godt hvis den har kørt i så mange år, bare min mening om blomberg.
det kan muligvis være pumpen , men hvis det er hele tiden den larmer, så er det jo ikke den. så er det nok som de andre siger et leje ved spuler armen.
og ja ned i elgiganten og køb en eller et ligenene sted.
hvis det var mig ville jeg også købe en bosh eller noget i den stil, kan aldrig svarer sig at købe de billige mærker

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis