Terrasse pris...?

Hej
Jeg skal have anlagt en terrasse på ca. 50kvm, der har tidligere ligger fliser på ca. halvdelen af området, men jeg vil tro der skal en helt ny grusbund på det hele! Terrassen bliver rektangulær så der bliver ikke nogle besværligt rundinger. Der kommer ikke noget tung trafik på området, kun mennesker og en kat:-)

Er der nogen som har et bud på hvad en anlægsgartner ca. skal have for sådan en opgave? Jeg regner med det skal være holme/herregårdssten, er det meget dyrere end fliser...?

Med venlig hilsen
Frederik
Hej Jeg skal have anlagt en terrasse på ca. 50kvm... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis terrassen er så gammel at den er lagt med sekskantede sten tror jeg jorden har sat sig det den kan.
Hej

jeg hjælper gerne med en pris på din nye terrasse, jeg har drevet selvstændigt anlægsgartnerfirma siden 1994 , den var meget go den der med at vejrlig holder anlægsgartneren inde pt. vi - mig og mine kollegaer landet over har da ikke haft så travlt i mange år som vi har netop i denne vinter, der skal saltes og skrabes til den store guldmedalje dagligt :-)

mange venlige hilsner

Jesper Eitel
Castaneagaard anlægsgartnere
den var meget go den der med at vejrlig holder anlægsgartneren inde pt. vi - mig og mine kollegaer landet over har da ikke haft så travlt i mange år som vi har netop i denne vinter, der skal saltes og skrabes til den store guldmedalje dagligt :-)


Ja, den er go'!!! Jeg mindes ikke nogen vinter, hvor stilstanden har været så stor som den pt. er. Dette skyldes tildels den nuværende finansielle usikkerhed, samt i ligeså høj grad, den meget strenge frost. At du har valgt at satse på glatførebekæmpelse, er i denne vinter meget heldigt. Du kan dog ikke på nogen måde opretholde et rimeligt beskæftigelsesniveau via dette, hvis ikke du er så heldig at have vundet meget store kontakter.

Jeg kan fortælle dig, at oplysninger fra Danske Anlægsgartnere, bekræfter den kedelige tendens med ringe beskæftigelse, og deraf manglende omsætning.

De fleste anlægsgartnere har i mange år ikke investeret i materiel til glatførebekæmpelse, grundet de senere års manglende efterspørgsel.

Jeg kender ikke din virksomhed, men din positive ordrebeholdning kan skyldes, at du måske har satset anderledes en de fleste anlægsgartnere. Hvorfor er du ikke medlem af Danske Anlægsgartnere?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis