DDR2 RAM ELLER DDR3 RAM HVAD ER BEDST

Jeg skal have en bærbar og har kigget på et par stykker.
Den ene har 6GB DDR2 ram, den anden har 4GB DDR3 ram, hvad er bedst.
Jeg skal have en bærbar og har kigget på et par... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Den skal bruges til at tegne autocad med, men kun på et enkelt skoleopghold.
Der ud over skal den bruges til almindelig hjemme brug, og noget video redegering, ikke spil.
Jeg har kigget på de her 4.
acer 7738g-664g50mn pris 6000
acer 7736g-664g50mn pris 6000
acer aspire 7736g-????? den er fra tdc. pris 5800
asus x72v x72vn-7s148c pris 6200 Den er jeg mest lun på, men ved ikke om den kan brænde dvd
Den skulle gerne kunne brænde dvd, og afspille blu ray.
Håber at i har nogle gode råd.
På forhånd tak.
her er der lidt at kikke  
når du skal bruge den som du beskriver vil jeg anbefale du vælger en med eget grafigkort som dem jeg har linket.
desværre har jeg ikke haft så god erfaring med acer, men måske er de gode nok men der er en del af dem i linket

Hvilke link ?
hvis du skal bruge den til autcad er det bedste raad: Kig paa autodesks hjemmeside. Der er en anbefalingsliste til grafikkort. Paa den er der ogsaa mobile grafikkort. Du skal kobe den baerbar der har et grafikkort paa listen..


/cs

Annonce
ausch det bliver dyrt med blue-ray vi har lige i den it butik hvor jeg er på deltid
trukket snablen til os med hensyn til at få nogle hjem på hylderne da vi mener at det
er for dyr en extra future at få med hvis man ikke lige insistere så bestiller vi såfølgelig
en til nørden men en asus lyder ikke helt tosset
og acer er også rimelige maskiner og det med dvd brænder kan du få oplyst af sælger
inden du beslutter dig ogtjeck så lige om den er inst. med trådløs meddet samme
ellers kosterdetjo også en lille smule

knæk og bræk med købet håber du for glæde af det du vælger

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

asusén er med blu ray afspiller, men om den kan brænde en dvd, ved jeg ikke, det skal bare være en almindelig dvd.
Det er til når jeg har redigeret en film fra vores videokamera, så skulle den gerne brændes ud bagefter.
hvis det skulle vise sig det helt usandsynlige at den ikke er med brænder så få dem til at sætte en i imod at du betaler prisforskellen imellem en dvd spiller og så en dvd brænder

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

vi prøver igen tryk på link
de er alle med blu ray afspiller og opfylder kravene til autocat
Hold dig fra acer det er bare for dårlig hardware
måske du skal se på den her http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4227056
ATI Mobility Radeon HD 5470 ok grafikkort for en bærbar
4 GB DDR3 RAM
500 GB harddisk 7200 rpm

En ok maskine
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis