Gif størrelser

Hejsa alle
Nu er jeg godt igang med mine indlæg og lærer en masse herinde hver dag, så nu kommer næste spørgsmål.

Er det teknisk muligt at ændre størrelsen på en gif, jeg har fået lavet verdens bedste logo af en meget god forbindelse, men min kære udbyder tillader max at jeg uploader 250 kb i størrelse, kan man ændre størrelsen på en gif uden at ødelægge den af, og hvis jeg er så heldig at svaret er ja, hvilket jeg frygter det ikke er, hvordan gør jeg det så.....?

På forhånd tak

Torben
Jagtoasen.dk

Ps. hvis der sidder en derude der er frist på at lave den samme drop down meny i 3 farver hører jeg meget gerne fra den person 

jagtoasen søger hjælp

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kommer jo helt an på, hvad du betragter som at 'ødelægge' et logo.

Der findes masser af gratis programmer, som kan gøre en gif større eller mindre. Det er bare at søge på Google.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Hejsa

Hvad skal jeg søge på er helt lost på dette punkt, troede det var en opgiver

Og tusinde tak for dit hurtig svar

Torben

jagtoasen søger hjælp

Søg på google Billedbehandlingsprogrammer

Ellers send den til mig så skal jeg gerne lave den mindre, den kan ændres i selve størrelsen eller i antap pixel.

[email protected]
Hejsa

Det er antal pixel, endelig ikke størrelsen kan du skrive din mail adr til mig eller hvad skal jeg gøre

Mvh

Torben

jagtoasen søger hjælp

sorry så ikke du havde skrevet din mail adr, sender dem nu har 2

jagtoasen søger hjælp

Hvis du maker den du har lagt her ind, og højre klikker på den og så gem som (et eller andet sted på din pc) så fylder den 12,3kb (16kb).

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis