Marstal kobling

Min kobling driller mig lidt tror den er ved at være slit.
Jeg er nødt til at stramme gearet meget før at den tager ordentligt ved :-(

Der var en der engang snakkede om at man kunne svejse noget på? men på hvad kan jeg ikke huske? Treklogen måske?

Er der nogen der når de læser foregående tænker nåeeeeee det er jo bare... han mener, så skriv endeligt. Hvis det derimod er det rene volapyk jeg skriver så bare træk på smilebåndet ;-)

Ps.  Det skal siges at min motor har været til debat herinde et par gange før hø hø. Den er nu på land og står til en ordentlig omgang ;-)


Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
41 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Anders.
Er det en af dem med åbent revers / kobling, kan du jo gøre som fiskerne gjorde engang, de havde en pøs stående med stransand i. Så fik koblingen lige en håndfuld når den skulle koble ind.
Det er jo nok slid der gør det, så måske der skal skiftes koblings belægning, uha da da

Jeg bor i Marstal hvor motoren er lavet i sin tid og jeg vil da nødig have en pøs sand i nakken fra tid til anden nårjeg ikke rigtig kan komme i gang om morgende

skal jeg kaste en snøre ud i byen og hører hvad der skal gøres

Dennis


You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
AV!!!!! sand i koblingen hø hø
Ja det med at svejse noget ekstra på et el andet sted var så jeg slap for den dyre omgang med koblings belægning el andet. Jeg håber jeg ka krype uden om de alt for store omkostninger hvis der var nogen der kendte et godt gammeldaws snyde trick.

Dennis, det må du meget gerne ;-)

Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
hej Anders
skal det så værer fisker løsningen som holder X antal minuter el. en mere permanent

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Så permanent så muligt ;-)

Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
 okay men forvent ikke mirakler lige med det samme for jeg har fundet ud af at disse
Øboer ikke rider samme uge som de har sadlet

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

hø hø ok jeg vendter i spænding (-;

Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
hvad koblings type snakker vi om
dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

og hvad motor
Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Der er yderligere 31 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også