LK wireless

Hejsa
Jeg har lige et par spørgsmål vedrørende nævnte produkt.
I mit køkken er jeg ved at renovere og flytte lidt om, og i den forbindelse er jeg ved at være godt træt at lednings-rod i mine installationer (pga. korrospondance, blanding af rør, flexrør og kabel osv). Derfor overvejer jeg at skifte alle lampeudtag og afbrydere ud med LK wireless, da det er lettere for mig at lave om og jeg har mere fleksibilitet i forhold til hvor jeg vil placere mine afbrydere. Mit spørgsmål går på om det er korrekt opfattet at jeg kan erstatte min nuværende korrospondance med Wireless lampeudtag og batteritryk således jeg kan tænde/slukke samme udtag fra to forskellige batteritryk?
Er der nogle ulemper som jeg bør være opmærksom på med wireless (udover at det koster en formue)?

Hilsen
Skipper
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det er korrekt. Du kan programmere f.eks. 2 batteritryk til at styre samme lanpeudtag eller kontakt.

Har selv LK Wireless til en kogeø med lys i vitrineskabe og et overskab med indbygnings møbellamper og det fungerer bare. Det er så deres dobbeltkontakt jeg slukker og tænder dem med.
Hvis du alligevel har rør i væggen op til lampeudtag og dåser hvor trykket skal sidde ville jeg vælge at tage det wireless tryk som ikke er på batteri. Så er der da nogen penge at spare.
Jeg har rør i væggen men jeg er ikke sikkert på hvor jeg vil have.
Jeg kan heller ikke jeg se hvad det er for et produkt som du henviser til som skulle være billigere end batteritryk.
Hov. var lige inde på solar. Det virker ikke som om man kan få det produkt mere. Nu findes de kun som jalousi og dæmper. Som selvfølgelig er dyre end batt. tryk. Sorry.

Men udover det er IHC genialt - og dyrt.

De steder hvor jeg har lavet det er det fordi røret har været stoppet eller for stort knæk på så det har været umuligt at trække noget i gennem.
Men held og lykke med det.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis