Stiksav

Hej LDS- folkene.

Er ved noget dårligt at sige om Festool Stiksav TRION PS 300 EQ-Plus?

Hvordan er den at arbejde med?

MVH X-silver

24 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Festool plejer at være kvalitet, kender ikke den omtalte model, men den er helt sikker ok

Jeg har selv en Blå Bosch stiksav, den er jeg fin tilfreds med, den er efterhånden 20 år gammel, og har været udsat for lidt af hvert, men fungere stadig 100 %
Jeg har også en blå Bosch akku, heller ingen problemer her, udover hvad der nu er i begrænsningen i akku.
mvh jens
Hvis jeg havde de penge til en stiksav, ville jeg hellere købe denne her
Det er nok den bedste stiksav der er på markedet, og har været det i mange år.

Men er det som alm. LDSér så bliver du nok også meget glad for denne

Ps. jeg har ingen forbindelse til forretningen der er linket til.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Det var da dyrt.
gav vist 1300kr for min 135ce.
kig her. http://billigmaskiner.dk/bosch-proff-blaa-serie-37/bosch-blaa-save-38/bosch-prof-stiksave-96/

Jacob
Jeg har 2 Festool stiksave, og det er kvalitet... men den er altså ikke bedre end Makita og bosch´s stiksav som er billigere, så men skal kun købe festool fordi man vil have det passer til bla. skinnerne.
Annonce
vil lige nævne det elstik, som er på de fleste Festool's, som gør at man kun behøver een ledning fremme og kan skifte den mellem maskinerne, eneste undtagelse blandt mine er min trekantsliber, den har fast ledning, men ellers slipper man for alle de ledninger.
Ellers er stiksaven i top, men nok ikke bedre end Makitas, men en del lettere at bruge end Bosch'es.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Er fordi jeg vil benytte festool føringskinner.

spørgsmål til lynæs og Koludabyg .

Men hvis vi ikke tager i betragtning at den er dyre end bosch og makita, og den har mulighed for føringsskinne, ville i så anbefale den?
Ja da....

Det er ikke uden grund jeg har 2 x festool stiksave, selvom jeg også har Hilti stiksave...
Som tidligere nævnt, foretrækker jeg Festool.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg springer også med i koret af Festool tilhængere. Jeg har også 2 af slagsen, og det er altså den bedste stiksav jeg indtil videre har haft i hånden. Den passer perfekt i min relativt lille hånd og den har en utrolig rolig gang.
Jeg har selv brugt den med føringsskinne en enkelt gang og det fungerer fint.
Jeg vil også fremhæve deres system med at du kan skifte ledning mellem de forskellige maskiner, det duer ;-)

Carl Ras har i øvrigt saven på tilbud i formindelse med noget værktøjsmesse.

Med venlig hilsen

Anders

Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også