Nanni vil ikke altid bakke!?

Hejsa
I min båd sidder en nanni 11 hk diesel. Jeg købte båden sidste sommer og sælger sagde noget om at den engang imellem var svær at få i bakgear. Jeg oplevede ingen problemer med det da vi kun lige gik ud og ind af havnen med den. En dag gik vi dog længe for motor pga vindstille. Da vi så skulle slå bak i havnen skete der ikke en sk...
Håndtaget gør ikke speciel modstand og jeg har nu fundet ud at det kun er når motoren er godt varm at det er et problem.
Har nogen et bud bud på hvad det kan være?

 Hvis man tisser lidt i bukserne når man nyser er man gammel nok til at forholde sig kritisk til sine omgivelser. 

Hejsa I min båd sidder en nanni 11 hk diesel. Jeg... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Er ikke sikker, har du ikke et billede, og står der ikke noget på det ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Jørn
Gearet på din Nanni er garanteret et ZF Hurth gear. Der skal du ikke mærke nogen modstand nær du skifter fra frem til bak ( eller omvendt ). Gearet er opbygget med 2 aksler, indgangsakslen hvor hele skiftemekanismen sidder på, og udgangsakslen. Dit problem er garanteret at koblingsbelægningen er slidt. Hvis jeg var dig ville jeg ringe til Ole Ledøje ved Sorø.( bare slå ham op på nettet under Ledøje diesel ), han ved alt hvad der er værd at vide om motorer og gear.
God fornøjelse Finn
Hva søren ! Er du levendes endnu Finn Gevind
Ja Ja, ukrudt forgår ikke så let.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis