Borch opvaskemaskine grand prix model /fejlmelding

HJÆLP SØGES OMGÅENDE
Er der nogen der kan hjælpe med at finde årsagen til at opvaskeren bliver ved ned at fejlmelde ved at skrive F i displayet som siger det er AQUA stopsystemmet der skal
ventileres på grund af midlertidig overtryk i vandtilførslen jeg har luftet ud flere gange
og har renset afløbsystemmet på maskinen men den bliver ved med at fejlmelde

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej,

Prøv at tjekke disse ting..

Er der vand i bunden af maskinen (nede i maskinrummet) Så tøm det og prøv igen..

Tjek din vandhane, skru aquastoppen af, tap noget vand ud af hanen, monterer og prøv igen..


 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

hej alle sammen
problemmet løst
nu kører maskinen
igen

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Det var da godt...
Men hvad var problemet, formålet med fora er vel vi allesammen gerne skulle lære lidt

mvh jens

Hej Jens
problemmet var som oven for beskrevet
jeg spurgte min lokale elmand om han havde nogen ide om hvad det var
han mente det kunne være den plastik beholder der sidder oplangs den ene side der skulle skiftes hvis den var fyldt med kalk da man næstenikke kunne gøre dem rene, en ny kst.ca.600-700

så ud med maskinen skilte den ad  MEN ORV MAND af et stykke plastik at være var det sgu kompliseret
så den fik det berømte spark på hjulet  og kildet lidt her og der fik trykket på restart/nulstil et par gange

så pludselig begyndte den at kører på et eller andet service program som ikke står i vildledningen og på det nærmeste
lukkede damp ud da den tømte for vand

med andre ord   "som sædvanlig ved jeg ikke hvad jeg laver"
så løsningen lader stadig vente på sig og kommer nok ikke i min levetid

men den kører fint nu

Dennis


You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis