Tråden er låst

Hus salg via Google

Hej Alle...

Jeg har nu gennem 6 måneder forsøgt at sælge mit hus hos en af landets største ejendomsmæglerkæder. Det er ikke lykkedes dem at få en eneste ud at se på huset!!!!

Jeg har så istedet hyret et web-bureau til at lave en hjemmeside, fået en professionel fotograf til at tage en masse billeder, og har i samarbejde med bureauet fået lavet alle teksterne til hjemmesiden.

De har så startet en Google-Adwords kampagne, som sørger for at der kommer besøg på hjemmesiden og jeg må sige at det virker over al forventning.

Jeg er slet ikke i tvivl om at det er en god måde at sælge huset på, men spørgsmålet er bare om det stadig er en god ide, hvis tusindevis af andre gjorde på samme måde.

Der er blevet lavet et utroligt flot stykke arbejde - prøv selv at se på www.dejligthus.dk

/henrik

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det virker som en rigtig god måde at gøre det på. Det er ellers et rigtigt flot hus :-)

Hvem har du fået til at lave hjemmesiden?


 

Ja, lidt må det have kostet at få taget billeder og lavet hjemmeside.

Men det ser sku godt ud, så er det bare om folk lige googler efter et hus, frem for at logge på ejendomsmæglernes hjemmesider.

Ejendommen er dog flot sat i stand, så det er helt sikkert krisen der er årsag til den ikke er solgt endnu.

Held og lykke med salget og besøgstallet.
og så er det jo også helt uvurderlig at siden får så mange links som muligt i diverse forum´s på nettet, så den hurtigt får en høj placering på google :-)

Tillykke

Kun perfekt er "godt nok"

Har man mulighed for at en sådan privat annonce kommer med på Boliga.dks register?

Med venlig hilsen
ktm

 

Sjovt at Henrik lige vil give os alle det gode tip, at bruge Google til at sælge huse.

Og sjovt, at det er Henriks første og eneste indlæg her på LDS - men så fik han jo også lige lidt reklame her, som vel også var formålet!

Held og lykke med salget - det ser ud til at være et fint hus, med mange muligheder, herunder for liberalt erhverv i længen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis