Leveringstid fra HobbyCNC?

Jeg har ikke handlet ved HobbyCNC før og ved ikke hvad jeg skal forvente vedr leveringstid. Mine vare blev sendt fra HobbyCNC d. 13/1 så indtil nu har de været 10 dage undervejs.

Hvor lang tid er der gået med jeres forsendelse fra den dag HobbyCNC har sendt vareene til i har modtaget dem?

Mvh

Michal

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis du har fået at vide fra HobbyCNC at pakken er sendt  13/1-2010 så har du sikkert også fået et tracking nummer. Prøv at brug det......

Det danske toldvæsen kan også godt finde på at bruge 14dage på at finde ud af hvad de skal opkræve dig Så noget får man da for deres service.....

Hilsen

Børge

WoodSign dot dk

Hej Børge
Jeg har skrevet og spurgt efter et Tracking nummer eller link så jeg kunne følge pakken.
Dave skrev tilbage, at de ikke har et tracking nummer eller link som de kan sende mig. Jeg må bare vente til pakken kommer

Mvh

Michal

2-3 uger og har fået brev fra told&skat og skulle oplyse om pakkens værdi = +1uge

Mvh Adam
Hej mickydk

Har du fået dine ting? jeg har os lige bestilt derfra og er jo selvfølgelig spændt på hvad der kommer, og glæder mig jo til at komme igang med at bygge.

Tommy
Hej MeTriC

Jeg mener det var dagen efter jeg fik mine vare.
Ingen problemer med dem.

Held og lykke med din maskine

Mvh

Michal

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere