Avatar

Det er med en del sorg, jeg noterer mig at de mange avatarer er forsvundet, og erstattet af en fælles, lidt trist figur.

Med venlig hilsen
ktm

 

20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Og redigeringsfunktionen virker ikke længere!
Jeg skrev noget sludde omkring en låge på en opvaskemaskine, hvor jeg ikke kunne slette indlægget eller rette i det.

Det er nok farligt at pille i systemerne??

Med venlig hilsen
ktm

 

Så kan man sove roligt igen!
Men redigeringsmuligheden lader vente på sig. Stakkels Allan!

Med venlig hilsen
ktm

 

Man kan kun rette i sine indlæg i lidt tid efter det er oprettet.. hvis man retter eller værre sletter indhold i et spørgsmål vil resten af tråden jo ikke virke..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det er helt rigtigt. Dels at AllanE har ret så travlt med børn og arbejde

Det er også rigtigt, at vi har sat en kort tidsgrænse ind, da vi opdagede, at nogle ændrede deres indlæg længe efter der var kommet en debat igang, og hvor denne så pludseligt ikke gav nogen mening.

Det er så et spørgsmål om hvor længe man skal kunne rette/slette sine indlæg. Jeg mener det er et par minutter nu, så man lige kan læse det igennem, hvis ikke man bruger "udkast"-funktionen, som jo giver masser af tid, og så lave rettelser. Derefter kan der ikke rettes eller slettes.

Hvor lang tid der skal gå er en smagssag, men er sat så kort, da der jo ofte kommer næsten øjeblikkelig respons på indlæggene.

Mvh. JørgenE
hvordan opretter man en avatar (profilbillede)?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af jakob356 på 05 apr 2010 14:21
hvordan opretter man en avatar (profilbillede)?

Hej alle.

Det kunne jeg også godt tænke mig at vide lidt om.

Og så disse bevægelige grafikker ( jbr. har en' f.eks.) som kører når vedkommende er logget på, hvor finder jeg disse (har dog fundet nogle men de var så små)  og hvordan indsættes de, for jeg synes de er ret fine og fanger øjet.

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
ja bare det at få en Avatar er ikke gennemskuelig
det burde være under din profil og også hvordan
man udskifter ens Avatar det ville gøre det rigtig nemt

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis