Vespa Piaggio Ciao

Hej ! er der nogle her på lav det selv der kan hjælpe mig med hvilken årgang min Ciao er, den er med aluhjul og i de plast dele som sidder på den står der 96 og 97 kan det være årgangen, eller kan stelnummeret fortælle årgangen, håber I kan hjælpe mig
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af JRC199 på 21 jan 2010 17:00
Hej ! er der nogle her på lav det selv der kan hjælpe mig med hvilken årgang min Ciao er, den er med aluhjul og i de plast dele som sidder på den står der 96 og 97 kan det være årgangen, eller kan stelnummeret fortælle årgangen, håber I kan hjælpe mig
 Hvis du finder en Ciao forhandler kan han oplyse dig om det ud fra stelnummeret

Hejsa Håndværker. Det vil jeg prøve at undersøge om der er en forhandler som kan hjælpe mig med årgangen, eller er der en her som ved hvem som har importeret Vespa Piaggio Ciao. Stelnr. på min er WVV 206116 NO K-K- 027
Se det var ikke særligt kløgtigt det du har lavet der, var jeg nu et rigtigt dumt svin, kunne jeg ringe til Politiet og efterlyse "min" knallert med det stelnummer du har skrevet.
Det er tilladt at bruge det du har imellem ørene.
Hej Håndværkeren. Hvem sig at tallene er de rigtige, og så er der lige det med farven på den, samt hvad slags hjul er der på o s v. Jeg vil nok mene man skal være ret dum for at lave en fiktiv anmeldelse på en kanllert man ikke har ejet, jeg vil tro det giver op til 6 mdr. på kost og logi for falsk anmeldelse. Den sidst bemærkning du skrev i din kommentar er ikke særligt pænt ;o(
Lad nu vær med at spille op til noget du ikke er voksen nok til. For selvfølgelig skrev du det rigtige stelnummer, hvad skulle du ellers !
Og jo stelnummeret er nok, at du så i mellemtiden har ændre farven og måske ændret andre ting på den, ændre intet. Det er ene og alene stelnummeret der er interessant for Politiet.
 Da jeg i sin tid boede i Sønderborg, gik jeg hver dag tur med min hund i et park anlæg med en stor sø, og det var tit at der var smidt et knallert stel ud i dammen eller ind i noget buskads. Og hvorfor mon, jo de menesker der render rundt og stjæler andres knallerter (har selv fået stjålet en) bruger kun det der ikke kan spores, resten og det er som regel kun stellet dropper de et anonymt sted en mørk nat.
Så det er altså tilladt at bruge det du har mellem ørene !

V.h.  Håndværkeren
Annonce
Du har da ikke meget mellem ørene,når du kan skrive at man ud fra stelnummer kan se farven, den stand den er i, samt også kan se hvor jeg bor, jeg havde håbet at der her på denne webside var en person som ikke har grød i hovedt men kunne give mig et kvaliseret bud på årstallet, m v h " ham den dumme "

JRC199: Du kan gå ind og rette i dit indlæg (slette stelnummeret).

Tag dig ikke af Håndværker, på trods af hans mange indlæg har han "glemt " ordensreglernes Punkt 1: Man taler ordentligt til hinanden. Man kan sagtens formulere sig mere diplomatisk, fx. "Det er ikke så heldig at du ...., fordi........!".

Træd ikke på mine ledninger :o)
Skrevet af JRC199 på 21 jan 2010 17:15 
er der en her på Lav-det-Selv siden som ved hvem som har importeret eller er forhandler af Vespa Piaggio Ciao i Hovedstads området. På forhånd tak. 

Skrevet af bobenontot på 22 jan 2010 09:57

JRC199: Du kan gå ind og rette i dit indlæg (slette stelnummeret).

Tag dig ikke af Håndværker, på trods af hans mange indlæg har han "glemt " ordensreglernes Punkt 1: Man taler ordentligt til hinanden. Man kan sagtens formulere sig mere diplomatisk, fx. "Det er ikke så heldig at du ...., fordi........!".

Det var da venligt ment, at så den herre tager det fortrydeligt op, er jo hans problem ikke mit. Siden hvornår har vi kunnet gå ind og slette i vore indlæg ?
Ups nej, man kan ikke "rette" i sine indlæg mere. Det mente jeg ellers at man kunne tidligere, men det kan man så åbenbat ikke.

Måske kan moderator gå ind og slette stel. nr.?

Det er da en rigtig god argumentation du bruger der:
Det er modtagerens problem, hvis modtageren misforstår dig. Sjovt nok har jeg lært det er lige modsat.
På den måde gør du dig selv til dommer over, hvorvidt du taler ordentligt ("det er de andre der er dumme").
Det er jo klart, at alle ved, at du "altid mener det venligt". Jeg ville nu snarere kalde det "skurvognssprog", men sådan er vi jo så forskellige.

Du starter ellers dit svar ret konstruktivt, og forklarer hvad han har gjort galt og hvilke konsekvenser det har. Men du kan åbenbart ikke dy dig for lige at jokke på ham en ekstra gang.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis