Varme i badeværelset, hvad kan bedst betale sig

Hej,

I vores nye hus har vi et lille badeværelse på ca. 2 m2 (178x115 cm).

Lige nu er der en håndklædevarmer/radiator (se billede), der står for opvarmningen. Den er koblet til fjernvarmen.

Da badeværelset trænger til en renovering, så overvejer vi at lave elvarme i gulvet. Er det ifht. drifts- og etableringskostningerne en god ide - eller bør vi lade håndklædevarmeren hænge og bruge den til opvarmningen.

Vi vil gerne have nogle hylder der hvor håndklædevarmeren hænger. Gør det noget at de kommer til at være placeret foran håndklædevarmeren ifht. hvor effektiv den er, etc.?

Tak for hjælpen.

Mvh. Mads

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der findes noget til vand i måtter, der minder meget om dem til el
De skal bare kobles på dit centralvarme, og bliver styret af en normal termostat
Og hvis det er muligt, så ville jeg beholde håndklædetørren, det er jo en meget speciel model du har der, jeg har ikke før set dem med musik i

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg ville da klart lige trække et rør ned til gulvet med fjernvarme i, det er trods alt langt billigere at varme med fjernvarme end med el-varme. Sæt evt en returtermostat på.

Vi har valgt at droppe håndklæderadiatoren, så vi i stedet har det mere varme i gulvet, og håndklæder, der hænger over et lunt gulv tørrer også ret hurtigt.
Drop det el varme, alt for dyrt, læg nogen slager.. og sæt en retur ventil på ( fjvr ). og så kun brug den håndklædetørre til håndklæder det vil gi det bedste resultat efter min mening
-vvs manden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis