Airbrush maling til træ Tc1806 273 6000 20-01-2010 04:09 Hej er der mon nogen der kan hjælpe mig. jeg skal bruge maling til airbrush, som kan males på træ, er lugt - og giftfri. men kan ikke finde ud af hvadfor noget jeg skal have. håber der er nogen der kan hjælpe mig.Tomas Tomas 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
FWM 2694 7323 20-01-2010 11:06 Du kan næsten bruge alle malingstyper, de skal bare fortyndes. Mvh. Flemming Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor
Bent Andersen 3003 20-01-2010 22:00 Uenig.Hvis bruger fortyndet farve på træ suger det ind i årerne og "tværer ud". Du er nødt til at grunde først.Hvis du gerne vil have træbaggrunden synlig, så brug en klar (mat) lak som grunder.Bent.
DLG 1170 2400 21-01-2010 22:20 Du kan købe special maling til airbrush i diverse hobby forretninger. Dem jeg har, lugter ikke. Men det er dyrt, men også meget højt pigmenteret, så det rækker langt. Mvh Adam
DLG 1170 2400 22-01-2010 18:57 Det hedder Schminke eller sådan noget. Købt hos Tutain&Koch på Farvegade i København. Det er selve farve ( pigmentet), men det skal også lakeres til sidst ellers bliver det slidt. Men du skal nok grunde dit træ aligevel først. Jeg har også lakken og jeg tror det er vandbaseret (acryl). Der findes også andre airbrush maling producenter og nogle er med opløsningsmidler. Jeg købte en der hed noget med Revell eller sådan noget i starten og den stank af kemikalier. 2 komponent autolak skulle også være velegnet til airbrush, men det kan man se på TV i diverse bil programer. Det kræver grundig rengøring af airbrush og den skal kunne tåle fortynder osv. Det er især pakninger der kan ødelægges hvis de ikke er beregnet til det.Jeg har sådan en Badger Crescendo. Jeg har ikke prøvet autolak, men den skulle gerne kunne tåle det.Mvh Adam
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her