Pift lejlighed op

Jeg har den overordnet ide om ændringer m.m. som består i at jeg vil nedlægge eks. køkken, flytte det ind i stuen som et åbent køkken i den ene ende så lejligheden bliver til en 3 værelses lejlighed med spisekøkken (plads til familieforøgelse), men jeg føler jeg mangler en professionel Arkitekt-nørd til lige (måske) at sætte prikken over i-et, kender i sådan en som i måske kan anbefale eller andet.
mvh jørgen39
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu skriver du lejlighed, det er jo altså noget omfattende af flytte vand og kloak og slet ikke sikkert det er muligt, dette ville jeg nok få undersøgt inden arkitekt eller rådgiver går igang...
Skrevet af Jørgen39 på 19 jan 2010 11:36
Jeg har den overordnet ide om ændringer m.m. som består i at jeg vil nedlægge eks. køkken, flytte det ind i stuen som et åbent køkken i den ene ende så lejligheden bliver til en 3 værelses lejlighed med spisekøkken (plads til familieforøgelse), men jeg føler jeg mangler en professionel Arkitekt-nørd til lige (måske) at sætte prikken over i-et, kender i sådan en som i måske kan anbefale eller andet. Vand, kloak og udsugning emhætte i ovenstående forbindelse er der taget højde for m.m..
mvh jørgen39


Jamen, så er der jo ingen hindring i at få fuldført dine boligdrømme...

Jeg kan da anbefale Tommy fra TP Design, han driver en mindre byggeteknisk tegnestue, og plejer altid af være behjælpelig.

Alternativt kunne i jo få lidt hjælp fra køkkenfirmaet der skal levere det nye køkken, de plejer også at være fulde af gode ideer, og kan hurtigt tegne køkkenet op i de nye omgivelser også.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis