isolering af golf 2

Hej har været ude og invistere i en gammel golf 2 turbo diesel.
Og den kunne jeg såmænd godt tænke mig at gøre en lille smule mere behaglig at køre i,  altså ren støjmæssigt.
Har søgt på en masse sider hvor man ser de isolerer deres biler. men der står ikke hvad det er de bruger eller hvor man køber det?
Er der nogen herinde som har gjort sig nogen erfaringer inden for netop dette, hvad man evt skal holde sig langt fra eller hvad man evt kan bruge istedet, så må i meget gerne komme med tips og gode links

Mvh Thomas K

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du kan købe lydisoleringsplader der er beregnet til det , de har dem bla ved thansen og biltema , men de er rimelig dyre
derudover hjælper det lidt med en ordentlig undervognsbehandling
må jeg så spørge hvor de skal monteres de der plader der..

desuden hvad hvis støjen kommer fra ruderne pga slitage osv? ?
Hvis det er vindstøj fra slidte gummilister ved dørene, kan du starte med at skifte dem og se om det løser problemet.
Køb originale, så er du sikker på at de passer, og pasformen er vigtig når det kommer til vindstøj. Ellers gælder det om at hindre at store flader kan vibrere. Så på med noget bitumen inde i dørene og på bagskærmene. Du skal have beklædningen af og klistre det på karosseriet. Og så skal du have tæpperne ud og lydisolere bunden også. Gerne op mod motoren og ned mod udstødningen. Tykke tæpper giver også en god dæmpning. Og prøv også at isolere motorhjelmen. Der kan du sikkert få en måtte der passer specielt til golfen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis