Erfaring med, eller alternativ til IKEA Billig-gulv

Hejsa!

Vi skal have lagt nyt gulv på et børneværelse, og i vores gang. Det skal ikke koste det store, for vi skal ikke bo her specielt længe, og det er lejebolig, så vi kan reelt risikere at vi skal fjerne det igen når vi flytter.

I den forbindelse har jeg ledt efter billig trægulv - og har set IKEA har noget til 29 kr/m2! - Og det må jo siges at være billigt..  men er der nogle der har prøvet at lægge det - og haft det 'i brug' så man kan danne sig lidt fornemmelse af hvordan det er. Jeg forventer ikke at det svarer til et massivt gulv til flere hundrede kroner, men er det okay?

Er der evt. nogle der har et alternativ?

Jeg har set silvan har noget også - men vistnok kun til køb online - det koster også 29 kr/m2, men koster så oveni 299 i fragt..  og da jeg kun skal bruge cirka 22 m2 i alt, udgør de 299 en ret stor andel.

Håber at få nogle input..

Mvh. SwedChef
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har selv lagt noget meget billigt gulv her i huset, kostede vist 49,- pr m2 dengang.

Godt 5 år holdt de sig faktisk pæne, også selvom der var 2 hunde der sponsede rundt på gulvene.

Men nu er da altså også helt færdig og skal skiftes, selve laminaten er helt slidt ned efterhånden, og det skaller flere steder.

Men til 49,- syntes jeg faktisk det har holdt rigtigt godt.

Det bliver dog skftet til lamelgulv næsten gang.
jeg har lagt et ikea gulv for en kunde for ca½år siden, jeg fra sagde mig ethvert ansvar, og det er jeg glad for, han har fortalt at det buller op nogle steder men det er ikke fordi det sider i klemme eller ligende, mit råd...
gør det kun hvis det skal ligge der 1 år eller 2
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis