Antenne

Selv om det ikke helt har noget med belysning at gøre forsøger jeg her Jeg har en antenne ledning jeg har boret gennem væggen, til næste rum gennem den eneste antenneledning dåse der er i huset. Udfordringen er så at finde et lille T der kan dele signalet til den gennemborede ledning og det signal der skal i dåsens stik. Har i et godt bud på hvor jeg finder et lille T eller en anden løsning der kan være i dåsen?

En venlig hilsen Klaus

Selv om det ikke helt har noget med belysning at... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan købe et færdigt T-stykke

Det koster lidt af signal styrken, men hvis det ellers er kraftigt nok vil du ikke mærke noget til det.

De kan købes i byggemarkeder og nogle dagligvarehuse


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

IKKE noget med at lodde !! Køb det rigtige første gang, det skal osse være HF-tæt. Det kommer osse an på hviklet signal du har, hybrid eller digital eller satelit. Hvis du bor i etageejendom, kan du risikerer at signalet går videre. Hvis du laver "ged" i det, kan dine naboer ikke se TV, og det skal du nok få at høre. Hvis du vælger den sikker løsning med T-stykket sender du kun enten TV eller Radio igennem. JR
Det lyder til at loddeideen er droppet. Jeg vil se om jeg kan finde et lille,lille T da jeg ikke vil skifte dåsen da jeg så skal i gang med væggen.

En venlig hilsen Klaus

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis