Varmt tøj

Hej

Hvad er det varmeste undertøj man kan få? Er det thermotøj ( arbejdstøj) , skiundertøj, eller noget helt andet?
Bare fordi mit stofskifte er for lavt og jeg frysser hele tiden og bliver fuldstændig stiv udenfor bare efter 20 min.
Jeg har også sådan en "sømandstrøje" af acryl fra Aldi, men synes ikke det giver ret meget.

Mvh Adam
Hej Hvad er det varmeste undertøj man kan få? Er... Vis hele indlægget
36 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nu kan du lige lave et lille experiment for mig Koluda, næste gang du skal på udendørs arbejde gør du følgende. Lån et par af kærestens tynde knæstrømper, tag dem på og så arbejds støvlerne. så skulle du kunne klare dig resten af dagen uden at fryse på fødderne.
Skrevet af Mr Calle på 27 feb 2010 18:23
Så skal du ihvertfald ikke tage støvlerne af i skurvognen... For ellers begynder de andre nok at synge en gammel sang med de nattergale om en tømmersvend i dameundertøj :-)
Hvorfor skulle de dog gøre det, og hvad har det med dame tøjundertøj at gøre, endnu en af de her vrangforestillinger om hvad man kan og ikke kan.

Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.

Hej Gunter. 

Jeg vil bare lige gøre dig opmærksom på at tråden er fra 2010, og det er ikke engang sikkert at trådstarter er på siden mere. 

Når det så er sagt, så strikker min mor sweatere af alpacauld, se det er lækkert! Det kradser slet ikke, og ungerne elsker at have dem på - faktisk vil de helst have et par bluser på, og sweateren på yderst i stedet for vinterjakken 

Jo, jo, trådstarteren er på siden :-)   Jeg har skrevet et indlæg i sidste uge om lammetestikler :-)

Jeg ved bare ikke hvorfor Gunter skriver om varmt tøj til babyer. Så ung er jeg ikke.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis