montering af låge på opvaskemaskine

hej er der nogen her i panelet der kan fortælle mig hvordan jeg monterer en træ låge på en integreret opvaskemaskine jeg har købt, jeg har bedt køkken firmaet om hjælp der bare henviser til simens, så det er en rigtig god service, derfor håber jeg i kan hjælpe mvh leif


leif olesen
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kender ikke maskinen men har du ikke en montagevejledning/brugsforvirring
der burde det vises hvordan du gør
Forslag hvis der er en liste i bunden af lågekanten kan den formenlig tages af og
lågefront kan skydes neden ud og derefter montere du den nye front
men der er flere muligheder for hvordan det skal gøres så prøv dig frem

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Jeg fik min køkkenleverandør til at skaffe mig et stykke masonite med samme udseende som resten af køkkenfronten,det limede jeg på.
min mail adresse hvis du vil se hvordan det ser så vil jeg sende dig et par billeder af det, [email protected]
så giv mig en mail og jeg svarer,med billeder.Soklen skal så være som på resten af køkkenet,og være til at tage af ved evnt.rep.

disko13

hej har langt om længe efter at have henvendt mig til simens fået løsningen, lågen er nu blevet monteret i går tak for hjælpen leif

leif olesen
Fint Leif.
hilsen Olsen

disko13

hej Leif det er fint du har fundet ud af at montere lågen men det kunne være at andre godt ville vide hvordan den lille sag skulle ordnes så del venligst din viden med os andre evt. med billeder


Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Annonce
hej, hvis man lader tegningen der følger med opvaskeren sidde ca. 2 cm under lågekanten så passer det både med skrue huller og beslag ( 2 stk) som følger med,Hvis man lader tegningen flugte med lågen kan den ikke lukkes for bord kanten dette er for en interegreret maskine dvs. at der ikke er noget skab til men i mellem 2 skabe, håber dette giver mening ellers skriv igen mvh leif

leif olesen
der følger altid en tegning med hvor der står præcis hvad man skal gøre, forbore et par huller og skrue 2 beslag på i bunden af pladen.
derefter skal man skrue (mener det er 4) skruer ud af lågen til opvaskeren fra indvendig side, og så skruer man nogle længere skruer i i stedet som følger med som går ind i trælågen.
sådan er det på langt de fleste opvaskemaskiner.

 

Hvordan sender man billeder med på denne side???

disko13

disko 13

Når du tilføjer svar står der nedenunder vedhæftede filer det er der du skal "gå ind"
der er en god vejledning om hvordan du gør det.

Neden under står der Oversigt over tråden.

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Mange tak Snedker.

disko13

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis