Kølervæskebeholder og manglende varme i bilen

Hej,

Jeg har fået skiftet kølevæskebeholderen (pga. utæthed) på min BMW 318i for ca. 4 mdr siden, og det har været helt ukompliceret indtil idag. Nu lyser kølevæske-knappen igen, og da jeg åbner for kølevæskebeholderen er den helt tom (mekanikeren sagde godt nok at jeg ikke behøvede at tænke på at påfylde kølervæske i mindst 3 år endnu). Så prøver at fylde mere kølervæske i, og det hjælper kort tid med samme problem igen.
Et andet problem som er kommet samtidigt, er at bilen ikke vil varme.

For en god ordens skyld skal jeg skrive, at det var en helt ny beholder jeg købte for 4 mdr siden fra BMW og fik den sat i af Merkonomen.

Nogle ideér?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Altså hvis den ikke drypper på nogen måde, og din olie ikker er lysebrun / som tyk brun sovs, ja så er det fordi det går i forbrændingen = en toppakning.

Går den godt lige når du starter den.Mest efter den har stået og har været ud at køre, og er blevet kold. Dette med væske på kølersystemet. Trykket vil få væsken ind i een af cylinderne, og den vil så gå urent lige i starten.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Jeps, toppakning. Den er helt klassisk.
Det giver luft i varmeapparatet og dermed ingen varme i kabinen. Tag det hellere straks i stedet for at lave evt. større skader.

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis