Lav gummi/Akryl masse ?

Er der nogle som kan fortælle hvor man kan købe materialer til og lave sådan en gummi/Akryl masse som se på denne youtube video

Jeg har prøvet Pandurohobby. cchobby og model-hobby. Ingen af dem kan hjælpe

Nogle som har en idé ?

Mvh

Michal

24 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man kunne for år tilbage købe et lille sæt med flydende acryl og hærder som man lavede pynteting hvor der var indstøbt hvad der nu lige var sjovt. Jeg er ikke sikker på at du kan købe det mere, for det er noget rigtigt giftigt stads.
Men jeg vil tro at det du skal have fat i er noget tokomponet epoxylim og hærder, du kan så blande det du syntes i epoxyen og når du er klar til støbningen tilsættes hærderen og blandes grundigt med epoxyen. Så er det bare om at få det hældt i formen.
MEN Husk at Epoxy er Kræftfremkaldende i høj grad, så du skal have et rigtig åndedræts værn og beskyttelses briller på. Handsker vil også være tilrådeligt. Du kan købe epoxyen i en bådudstyrs butik.

V.h.  Håndværkeren
Tak for det.
Jeg har kigget på det sæt her LINK
Men det koster bare £ 50 og få sendt

Så det kan godt være jeg bruger din ide.

Mvh

Michal

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det er muligt, men er du sikker på at det overhovedet må indføres eller kommer igennem tolden ?
Der er et par forretninger i DK f.eks www.lkr-epoxy.dk/ ikke så langt fra dig af:-)

Ellers er det www.r-g.de. Jeg har handlet der flere gange. De har også noget meget klart epoxy til formålet. Selve epoxy bliver gul med tiden og i hvert et faldt udenfor i sollys. Det er også svært at undgå luftlommer i epoxy massen når man blander de 2 komponenter.

Du har mange bolde i luften:-)

Mvh Adam
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Tak DangMan
Det er nu bestilt Prisen inkl fragt Kr. 255,70

Adam.
Syntes du jeg har det Det er noget jeg har haft gang i før min nye interesse CNC.
Og som Håndværkeren skriver så er det ikke sikkert det når frem til mig. Men så kigger jeg på de link du er kommet med.

Mvh

Michal

Så kom det ikke til Danmark
Fik den besked fra dem.

Dear Customer,

Greetings from Amazon.co.uk.

We are writing to confirm that we have processed your refund in the amount of DKK255.70 for your Order xxxxxxxxxxxxxx from Fred Aldous Ltd.

This refund is for the following item(s):

    Item: Resin Kit
    Quantity: 1
    ASIN: B0027IVJEO
    Reason for refund: Order cancelled by merchant

    The following is the breakdown of your refund for this item:

        Item Refund: DKK211.99
        Shipping Refund: DKK43.71

Notes: I am very sorry but we have had to cancel your order as we are unable to ship that item abroad.

Apologies.

You have been fully refunded.

Mvh

Michal

Det er da idet mindste ærlige folk i den anden ende.
Så nu det det jo så bare at finde en ny løsning

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Ja det må sige de er

Alle mulige forslag til en anden løsning er velkommen.


Mvh

Michal

Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også