Lav gummi/Akryl masse ?

Er der nogle som kan fortælle hvor man kan købe materialer til og lave sådan en gummi/Akryl masse som se på denne youtube video

Jeg har prøvet Pandurohobby. cchobby og model-hobby. Ingen af dem kan hjælpe

Nogle som har en idé ?

Mvh

Michal

Er der nogle som kan fortælle hvor man kan købe... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Eller her http://shop.r-g.de/en/Epoxy-resins/EP-cast-resins/
Tak fxj og DLG
Jeg har været inde og snakke ned Model og Hobby før, og det var ikke noget de har sagde de.
Prøver nok shop.r-g.de først.

Mvh

Michal

Ellers må  du ned og snakke med den lokale bådpusher
De har  glasfiber og epoxy og gel coat

Det kan hvis brugt på rette måde, være løsningen

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Super ide FWM Det vil jeg prøve

Mvh

Michal

Jeg har faktisk ledt efter det samme og FWM´s svar bragte mig på sporet:
http://www.watski.dk/www/produkter_meny.asp?prodCardID=15722&groupID=4&subGroupID=500300&parentGroupID=500

Prøv at søge på "støbepolyester" på Google.
Annonce
Støbepolyester er ikke klar, vel. Det ligner mere honning, er tykt flydende og hærder meget hurtigt. Man kan dårlig nå at smøre det på. Det er mine erfaringer med 2 komponent polyester jeg købte en gang.

2 komponent epoxy kan være meget flydende hvis man varmer det lidt op, og ved at vælge en rigtige hærder kan man opnå korte og lange hærdetider. Den jeg brugte var flydende i 40 min men så skulle den også blandes på en flad tallerken. Bruger man en plastik engangs kop, kan den hærde på 10 min og blive så varmt, så det kan antænde et eller andet. Derfor må man ikke smide papir med epoxy på i skaldespanden, før den er gennemhærdet.

Mvh Adam
Skal man bruge lidt mere end lige den mindste portion epoxy, kan det godt svare sig at køre en tur i Biltema:

Lamineringsepoxy:
0,3 liter: Watski-pris 166,-  Biltema: 109,-
1,5 liter: Watski-pris 601,- Biltema: 349,-
4,5 liter: Watski-pris 1488,- Biltema: 849,-

Fra postnr. 2625 kan man være ved Biltema på 40 minutter. Problemet er bare, at de penge, man sparer på epoxyen, får man nemt brugt på alt muligt andet, når man går rundt derinde

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Du har ganske ret Albino.
Jeg ringede ellers til Kemitura i går for og høre på en pris. Der var så en sælger der skulle ringe tilbage tlg mig, men det skete ikke. Så nu prøver jeg igen på Mandag.

Mvh

Michal

Jeg så på discovery hvor de laver costum interiør til biler hvordan de trækker luften ud af sådan noget flydende noget. De bruger et undertryksrum ala det vi havde i fysik i skolen, det med flødebollen der vokser flere gange størrelse.

Måske lidt meget at gøre ud af en vin prop. I min vennekreds drikker de sgu ud ... hik.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Så fik jeg svar fra Kemitura. Prisen for 1kg. 906,- inkl moms. I kan se databladet i PDF her LINK for produktet.
Det bliver hårdt som glas og ikke gult med tiden. Der kræves tilladelse fra politiet for og have det stående.

Mvh

Michal

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også