eksisterer net2-hvidevarer stadig?

Er der nogen, der ved om net2-hvidevarer stadig findes? De svarer ikke på mails..

Har nogen erfaringer med at handle med dem?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja da http://www.net2-hvidevarer.dk
Har du også Googlet den adr. så skulle du da gerne få nogle tlf. numre også !
hmm hvorfor spørger du.. siden er oppe at kører så jo den virker. Er det bare billig reklame for siden.. ??
Er det ikke så vil jeg da anbefale dig at holde dig væk.. Hvis først man får middelmådig på denne side skal man holde sig langt væk.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det er absolut ikke reklame..

Jeg har sendt dem 3 mails for over 2 uger siden og de skriver på siden at de besvarer inden 24 timer, det synes jeg bare er et dårligt tegn, hvis jeg får brug for at få fat i dem efter køb.. derfor er jeg nysgerrig på andres erfaringer.
Annonce
Den har du så fået nu, så må den potte være ude.
andres erfaringer kan du så læse om bl.a på trustpilot som jeg linker til..

Jeg påstod ikke det var reklame, men spurgte bare. Når du er i tvivl om en hjemmeside googler du bare navnet og læser så hvad folk skriver.. det tog min under 5 minutter at finde ud af at jeg aldrig ville købe for så meget som 1 kr. der..
De heldige får varerne hvis de er på lager.. og fejler varerne ikke noget er alt jo godt og det kan alle netbutikker som regel overholde.. Men de skriver at varerne er på lager selv om de ikke er.. dvs. du bestiller og betaler og får så ikke dine varer og når så folk mailer for at få at vide hvornår deres varer kommer får de intet svar..
Køber du en varer som ikke virker så får du heller ikke svar.. så at du ikke selv har fået svar på dine henvendelser må jo så afgøre at det er dumt hvis du handler der..
PÅ nettet kan du finde masser af røde lamper der blinker..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Kære Andy.
Du ved jo at der findes typer der skal have det bukket i neon
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind