Finde plus kabel fra bilstereo ...

Goddag folkens

I min kærestes bil virker cigaret stikket ikke, så havde planer om at serie forbinde et nyt sammen med plus kablet fra bil stereo da den først virker når man drejer nøglen, og dermed kan slippe for at trække nyt kabel og gøre det nemmest muligt..

Hun har et sony X-plod cdx-gt210, men er i tvivl om hvilken af kablerne bagpå er til strøm, så håber nogen kan hjælpe med dette ??

Mvh Klaus

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kablet ved jeg ikke, men du skal nok lige overveje om sikringen er stor nok til at trække en "tænder".

Bent.

Går stærkt udfra den er stor nok til at også trække det uden problemer..

Ellers må jeg igang med at trække nyt plus kabel udefra batteri og ind, men ville være nemmest med den anden løsning isteden ..

Mvh Klaus

Hvad med at finde ud af hvorfor stikket ikke virker og lave det i stedet for? Det andet er da noget fusk.
Hej
Det nemmeste er at holde op med at ryge HI HI
Mvh
Anker

Med venlig hilsen

Anker

Jeg er helt sikker på at sikringen til radioen absolut ikke kan klare belastningen til kraftige forbrugere, som man kan sætte i cigastikket.
Find dog ud af, hvad der er galt.

Med venlig hilsen
ktm

Annonce
Hehe..

Ryger skam ikke, men mangler et cigaret stik til at koble min GPS på når jeg er ude .. :p

Ikke i radioen, men sikringen i bil relee kan sagtens, og handler om hvordan man tilslutter det kabel ...

Mvh Klaus

http://img505.imageshack.us/i/isobelegungblaupunkttv1.jpg/

værsågod..

iso stik er standardiserede,så selvom denne stammer fra blaupunkt er iso delen ens.. deraf navnet ISO..

/cs

Hvad så når en finder på at sætte en køleboks til stikket?

Hvorfor ikke finde den rigtige fejl i stedet for at trække ledninger og alt muligt? Har du tjekket sikringen til stikket?
Hej
Det ville jo være betydeligt nemmere at hjælpe hvis man fik at vide hvilken bil det handler om - så var der måske også flere "relevante" svar på spørgsmålet.
Hilsen Polobjørn.

"AUTOELEKTRIKEREN"
Det drejer sig om en Hyanday Accent fra 1998 3 dørs

Mvh Klaus

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere