Debat på hjemmeside

Hejsa

Er der nogen der kender et sted hvor man kan finde et gratis debatmodul som kan lægges op på ens egen hjemmeside, det skal være et lukket debatmodul der kun kan bruges på min egen side, og alle skal oprettes ved godkendelse fra webmaster.

Søger også en mailing liste, havde et link til et gratis mailingsliste, som var nem at bruge, og hvor alle automatisk modtager et nyhedsbrev når skriver et, idag kører jeg mine nyhedsbreve gennem mit eget mail program, og det er surt at sidde og skrive den samme besked til de 212 der ønsker at modtage nyhedsbrevet.

PÅ FORHÅND TAK TIL ALLE

Torben

jagtoasen søger hjælp

Hejsa Er der nogen der kender et sted hvor man... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja eller et simpels spørgsmål ved oprettelse. På mit forum spørger vi såmænd bare "hvad hedder den danske statsminister til fornavn".

Capca er noget skod, har haft det på, fik 5 nye medlemmer i timen. Jeg har ikke fået et eneste nyt medlem fra mellemøsten i snart 2 år med det simple spørgsmål.

phpBB kræver et websted der kører php i øvrigt.

Da jeg for år tilbage ville væk fra snitz var der ingen konvertering hverken til phpBB eller vBulletin.

Så jeg skrev selv konverteringen i kode så jeg først kom over i phpBB og herfra var der konvertering til vBulletin (de havde en databasestruktur jeg ikke lige kunne gennemskue, så derfor phpBB først). Det skal man lige vide når man kører snitz.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Jeg har generelt ingen problemer med spammere på forummet, der er vist kun sluppet en enkelt igennem siden vi opdaterede til 3.x forummet, så virker gerenelt efter hensigten.

Hvad giver du for at benytte Vbulletin ???

Havde selv overvejet det på et tidspunkt nemlig.

Evt. link til dit forum, nu er man jo lidt nysgerrig..
Der er lidt omkring ekspeditionstiden når der findes en sårbarhed, og der er huller tro mig, ifm. "bombe i turban tegningerne" udnyttede muslimske hackere en sårbarhed i vBulletin til at knalde mange danske forum sider ned.

Jeg ved med 100% sikkerhed at mit password ikke var knækket. En enket mail til vBulletin supporten og jeg fik løsningen (den kende de med det samme), så mon ikke de havde hørt den nogle gange fra andre der var blevet ramt. Det var også først her at jeg fandt ud af at backup/restore hos de billige internetudbydere ikke ekstisterer. De laver backup for at få en hel server op igen, ikke for den enkelte kunde, det står man selv for.

Sprogmodul...... Ja ak, her lå phpBB foran,de har det, jeg fandt et modul de var oversat, men det var for en ateist bevægelse, og den kunne jeg ikke lige putte ned over min motorcykelklub. 

Mener at dette forum kørte phpBB før, og også vBulletin, men jeg er ikke 100%. 

Der var noget omkring billederne der var bedre i vBulletin, derfor valgte jeg også den.

Se Min XSer her

Jagtoasen: sorry det lige går lidt off topic her...

Okay, det skete heldigvis ikke med phpBB forums, selvom det også har haft en del huller.

Der er ellers mange vBulletin forums også herhjemme, så underligt ingen har ville smide en oversat sporgversion op.

Hvordan med mods på vBulletin er det ikke væsentligt nemmere med vBulletin, det var nemlig derfor jeg ville skifte ?
Åhh ved jeg ikke, har kun skiftet logoet samt lagt et andet skin på.

Ja jeg undres også over at der ikke er flere der uploader deres sprogmodul. Men det vil du opleve. Hvis noget er gratis, så delere folk som regel gerne ud af deres eget, har de givet penge så giver de ikke så meget væk.

Vores forum kører på en anden side end selve mc siden, det kan du selv lure på siden neden for. Alt det andet har jeg lavet selv. Jeg er ikke grafiker.

MVH

Se Min XSer her

Annonce
Jep, har lige luret på det.

Det med billederne, har jeg faktisk lige hentet en plugin til phpBB der skulle fikse også, men tager jo også tid at sætte op hver gang, derfor ville jeg hellere have et forum der var lidt nemmere at sætte mods ind på.

Men som du selv ved er der meget arbejde med sådan et forum, så kan man lave det nemmere for sig selv, så hvorfor ikk..

Vidst ikke at dette tidligere have kørt på anden platform, er først selv for "ny" bruger til at have oplevet dette.
Ja, vi er nogen der har været med fra starten. Husker da jeg fandt siden nåede jeg at læse ALLE indlæg og svar igennem på 2 aftener. Gør det lige efter igen !!!!.

Må lige ind og se din debatside, hvor er den. Med at det it, får du sku da ikke meget tid til at slå søm i Rene.....

Hvis phpBB idag har billed del så ser jeg ingen grund til at skifte, det er penge ud af lommen.

Designmessigt ligger phpBB og vBulletin meget tæt, men databasen bagved er lidt mere snørklet på vBulletin som før nævnt.

MVH

Se Min XSer her

Mit spillemaskine forum.

www.spille-maskiner.dk

Okay, så tror jeg at jeg holder mig til pgpBB boardet, der har jeg da efterhånden et par års erfaring...

Hejsa

Ja nu er jagtoasen jo stået helt af, jeg mangler stadig et forum, og en der kan hjælpe med at få det op og køre........er der en barmhjertlig sjæl, jeg er på ´rigtig tynd is, har en masse der besøger www.jagtoasen.dk og rigtig mange der gerne vil have dette forum, men er helt lost i forhold til jeres snak, det ender vist med at jeg dropper projektet...SS

Torben

jagtoasen søger hjælp

Hej Torben

Hvilken udbyder har du dit webhotel hos... ?
Og har du FTP adgang som osv... ?

Så kan jeg da sætte et standard phpBB forum op for dig...

Samme forum som jeg selv benytter.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis