gulvvarme

Hvordan kan jeg styrer gulvvarmen på den retur vandes temperatur  er ca. 3-5 grad.

 

Jeg har gulvvarm i min udestue  Det er en kreds  på ca. 90 m. længde udestuen er 36 k.m, varm kilden er odense fjernvarm.

 

Kredsen besta af gulvvarme slange som er 20 mm tyk,  på retur siden har jeg Monteret et 3,4 retur ventil, Når jeg Stiller  Ventilen til   0     , Det giveren  stadigvæk varm,  og retur vandes temperatur  er ca.15 ,  jeg Ønsker på retur temperatur  VAERE 3 til 5. Når den er stillet til  0.

 

Jeg vil  spøger om må man  montager da fremløbe ventil med følger IND I retur Roret, Og der med Styrer temperatur  , Således Når retur  temperatur er omkring 3 grader, den fremløbende ventil kan åbner sig og dermed kan kommer lidt Varm i Rorer.

 

Ellers  Hvad må  jeg???? da jeg Ønsker intet Varm i Forløbet i udestuen,  Mænd må rørene Heller ikke fryser.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan du godt droppe, så vidt mig bekendt betaler du ud fra hvor mange kalorier du bruger, ikke efter hvor mange liter vand der går igennem rørene.
Alle Thermostat ventiler er lavet sådan at de åbner ved temperaturer under 5 grader +

V.h.  Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis