Led indbygningsspots

Hejsa

Jeg skal igang med at lave loft i min kælder og ønsker at der skal LED indbygningsspots i loftet. Men hvad skal jeg vælge, det ligger sådan at jeg bor i et hus fra 60’erne, hvor jeg gerne vil have indbygningsspots i loftet i kælderen. Loftet er gammeldags pudsloft, med halmstrå, hønsenet og puds. Nogle steder er pudset faldet af og derfor kan man se halmstråene.

Nu er mit spørgsmål så om, det er tilladt at lave 20-25 mm forskalning, dernæst lave et vibopanloft, hvori jeg indsætter 15 LED spots. Hvilke spots skal jeg vælge, jeg har kigget lidt på de forskellige sider og har fundet følgende som muligvis kan bruges http://scanlys.dk/product.asp?product=233 

Giver det godt nok lys til rumbelysning? Det skal lige siges at lofthøjden i kælderen i forvejen er et problem, så jeg skal ikke sænke loftet mere end nødvendigt.

Jeg ved godt der skal en elektriker til at tilslutte det hele, men er det en løsning jeg må bruge, eller har i et bedre forslag?  

Venlig Hilsen Weeee
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, du kan godt forskalle det og opsætte feks. wibopan loft bagefter.

Umiddelbart vil jeg mene det giver tilstrækkeligt lys, men mindre det er arbejdslys vi snakker om her.

Det burde i sagtens kunne klare med de spot, de skulle jo lyse som en alm. 15w spot.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis