Det Levende søkort og Garmin gps 60 Mogens0620 1 6830 12-01-2010 17:58 Hej!Er der nogen der kan give mig en endelig beskrivelse af, hvordan jeg får overført mine waypoints og ruter fra Det levende søkort, til en Garmin GPS 60? 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Gerhard 736 4000 13-01-2010 12:23 Jeg har aldrig selv arbejdet med en GPS60 - har kigget i manualen - så: Hvilke forudsætninger? (Er enhederne forbundet via seriel/rs232? Hvilken version DLS - har du garmindriveren tilgængelig?) I så fald skal Garmin sættes til "Garmin" comm. og Gpslink skal sættes til Garmin - derefter udvælger du de data du vil have overført, og så sker det. http://www.havkajakroerne.dk/php/forum/thread/955 er en tråd som kan googles, og hvor en 'Tommy' beskriver sine erfaringer med Garmin 60 - herunder at Dls kan få pos. via NMEA via USB, men at GpsLink kun virker via serielt. En mulighed kunne være, at lægge data ud som fil via GPS-link, og anvende et alternativt overførselsprogram, hvis du kun har USB mulighed - ellers manuel overførsel. There are 10 types of people.Those that understand binary, and those who don't